AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Ønsker å bli bedre til å tolke tarot og kanskje jeg kan gi noen litt klarhet og bidra til noe godt i denne verden💫🤍 Du som ønsker svar, skriv inn -det du ønsker klarhet rundt. Vær så spesifik som du kan, uten å utlevere deg selv eller andre. -ditt fødselsår -ditt stjernetegn (dersom du vet ditt månetegn og ascendant kan du skrive det også). Jeg kan ikke svare på spørsmål om sykdom og helbredelse. Jeg bruker også astrologi når jeg svarer. Anonymkode: 2b284...f96
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Jeg vil vite om jeg kommer til å tåle (mentalt og psykisk) påkjenningen fra arbeid/skole dette året. Og om jeg kommer til å møte gode og oppløftende mennesker på veien. 1993 Vekten Anonymkode: c145d...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Er han utro mot meg med en av barnemødrene? Og kommer han(ektemannen min) til å få sparken? Fiskene 1978. Hilsen A Anonymkode: 76899...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august Hvordan kan jeg bli mer åpen spirituelt? 1996, vær Anonymkode: c9056...a82 1
Hengebuksvinet Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Så gøy. Vabskelig: Bekymrer jeg meg unødig, for nevøen min? Er det rett tid for å selge bilen min nå? 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil vite om jeg kommer til å tåle (mentalt og psykisk) påkjenningen fra arbeid/skole dette året. Og om jeg kommer til å møte gode og oppløftende mennesker på veien. 1993 Vekten Anonymkode: c145d...6e5 Takk for din henvendelse 🌹 Når du kjenner deg overveldet mentalt og ideer og tanker strømmer på, har du evnen til å se pragmatisk på oppgavene foran deg og sette deg langsiktige mål. Husk på at du har evnen til å se "det store bildet" og forsøk å sette arbeid og skole i et langsiktig perspektiv. Ikke vær redd for å stole på dine intellektuelle evner og din egen stemme! Når du treffer nye mennesker er det viktig å stole på din egen intuisjon. De siste to eller tre årene har du kanskje opplevd at en del relasjoner har røket og målene du har satt deg i livet, nå trenger å endres litt på. I møte med nye mennesker har du nå muligheten til å vurdere om du alltid behøver å være diplomaten og gjøre alle til lags. Der hvor du kanskje har vært naiv før, kommer du til å kunne trekke frem evnen til å sette deg selv først. Deretter kan du prioritere hvem du lar komme inn i varmen og bli bedre kjent. Det kan være at det blir en del reisevirksomhet på deg, enten i forbindelse med jobben eller studier, og at reisene vil bidra til større innsikt i følelseslivet ditt og få en positiv betydning. Ikke vær redd for å ta på deg ansvar. (Kortet jeg trakk for deg var seks begre). Det hadde vært gøy å høre om noe av dette klaffet for deg 🙂 Anonymkode: 2b284...f96
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august 1987, kreps. Vet desverre ikke de andre tegnene. Jeg lurer på hvordan det går i morgen. En stor forandring/mulighet for meg. Håper du har tid til meg også Om du vil oppdaterer jeg deg i morgen kveld. Anonymkode: 9aa42...a93 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august Jeg nyutdannet og på jakt etter jobb. Ser du om jeg kommer til å få en av jobbene jeg allerede har søkt på? Eller vil det ta lang tid før jeg får noe? 😊 Hilsen tvilling, 1988 😊 Anonymkode: e2b15...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august Hvordan vil datteren min klare seg i den store overgangen hun står ovenfor? født 1985, tyren. Anonymkode: d9f99...471 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august 1987 tyren. Får jeg jobben jeg har søkt på, evt ny jobb snart? Anonymkode: 6f60a...176 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Molly 4.5 år skrev (1 time siden): 1975 Fiskene Om kjærligheten Takk for henvendelsen din 🌹 I og med at du vil vite om kjærligheten og ikke noe spesifikt, så vil du nok synes at svaret du får har en viss bredde. Uansett vil jeg forsøke å svare deg om kjærligheten. For deg kan kjærlighet oppleves som noe veldig kraftfullt og noen ganger altoppslukende. Sammen med deg kan en kjæreste føle seg som universets sentrum. Det kan være at flere føler seg spesielle sammen med deg, at du har den evnen og intensiteten som trekker veldig mange inn i din sfære. Og det kan oppleves som litt vanskelig for en kjæreste, noe som kanskje byr på litt dramatikk. Eller det kan være slik at det er vanskelig for deg å gi slipp på en relasjon, at det er en slags stahet i deg som trer frem som litt eiesyk eller i alle fall en som vil "vinne" den andre over. Den perioden av livet du er i nå vil du kunne oppleve at det føles litt som ungdomstiden igjen. Bare at nå er du moden, du vet hva du liker og ikke liker. Du har din egen stil i klær og levesett, og setter mye ære i å bevare vennskapsrealsjoner. Hvor fri du er til å treffe noen i kjærligheten, avhenger selvsagt av livet du har levd frem til nå og hvordan livssituasjonen din ser ut. Over den neste måneden kan det hende du treffer noen det bare sier "pang" med 😍 (Kortet jeg trakk for deg var Vanndronningen, som jo passer helt fantastisk for Fisken). Som sagt så er forespørselen din ganske bred, så ta gjerne kontakt igjen hvis du kommer på noe mer konkret. Det hadde vært artig å høre om dette resonnerte for deg på noen måte🙂 Anonymkode: 2b284...f96
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Skytten 1971 Bolig situasjon Anonymkode: 871ea...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er han utro mot meg med en av barnemødrene? Og kommer han(ektemannen min) til å få sparken? Fiskene 1978. Hilsen A Anonymkode: 76899...cfc Hei og takk for din henvendelse 🌹 Du har god intuisjon og følger ofte magefølelsen. Noen ganger er det slik at følelsene dine blir veldig store og tar litt over. Det betyr ikke at du tar feil, men at du noen ganger lager større problemer enn det som faktisk er. Og andre ganger er vi vår egen verste fiende og det kan være kjipt å møte sine skyggesider. Som sagt så har Fiskene god intuisjon. Det kan være at du skal følge ekstra nøye med dersom du føler at noen ikke er ærlig med deg i tiden som kommer. Det gjelder for så vidt alle de du har en relasjon til, ikke bare dine nærmeste. Jeg kan ikke si noe om hva som skjer med din ektemanns jobb. Men mer generelt kan jeg si at uansett hvordan utfallet av det blir og hvordan det går med økonomien, så vil i alle fall oppleve å ha materiell rikdom eller "penger nok". Hva som er nok penger er en individuell sak, da. Ta et skritt tilbake, følg med på hva som skjer nå i den nærmeste tiden, la inntrykkene synke inn før du reagerer, problemer som oppstår kan løses. (Kortet jeg trakk for deg var syv staver). Håper noe av dette var til hjelp for deg. Bare gøy å få tilbakemelding hvis du ønsker å gi det 🙂 Anonymkode: 2b284...f96
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august Guddla skrev (2 timer siden): Får jeg og mannen kjøpt ny bil denne uken? 1985, tyr Hei og takk for henvendelsen din 🌹 Dere kan nok få kjøpt bil når det måtte passe for dere. Kjøper dere nå, kan det hende dere blir misfornøyd med kjøpet på et eller annet vis. Kanskje må dere fire på noen krav slik som farge på lakken, kilometerstanden eller bare generelt føler skuffelse over kjøpet. Hvis dere kan vente og det ikke haster, så ser det bedre ut etter 11. august. Ville uansett vært litt forsiktig ut august måned, men noen ganger kan man ikke vente på slikt og da må man gjøre det som situasjonen krever. (Kortet jeg trakk for deg var ni sverd). Lykke til med bilkjøp🙂 Anonymkode: 2b284...f96
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan jeg bli mer åpen spirituelt? 1996, vær Anonymkode: c9056...a82 Hei og takk for din henvendelse 🌹 Det er mange måter å utforske sitt eget sinn på. Dette er en fin periode i livet ditt å gjøre nettopp dette! Du har sikkert kjent at noe er i ferd med å endre seg i deg. Nå er tiden inne for å bevege seg lengre vekk fra foreldre eller de som har tatt vare på deg i oppveksten. Det kan kanskje kjennes skummelt eller som en lettelse, litt avhengig av hvor du er mentalt nå. Du leter kanskje etter en følelse av helhet og harmoni. Det kan føles som en periode er over og en ny begynner, på samme tid. Og du føler behovet for noe å lene deg på, som for eksempel spiritualitet. Det kan være en god ting, men alt med måte. Over en ganske lang periode nå, på ca 14-15 år, skal det skje store endringer for deg. Uansett hva som skjer, har du en evne til å gjøre det beste ut av det meste. Åpne hjertet ditt for nye eventyr enten det er fysiske reiser til nye steder eller mer mentale "reiser" hvor du undersøker dine indre sider gjennom fortellinger og myter. Forsøk å forstå din egen generasjon i en større kontekst og snakk med mennesker du vet har andre syn på livet enn deg selv. Når du legger ut på denne ferden, så gjør det med en viss ydmykhet. Det er lett å føle seg uovervinnerlig og glemme at reisen er selve målet. (Kortet jeg trakk for deg var to begre). Lykke til på ferden! Det er bare gøy med en tilbakemelding på hva du tenker nå 🙂 Anonymkode: 2b284...f96
AnonymBruker Skrevet 4. august #20 Skrevet 4. august Hengebuksvinet skrev (2 timer siden): Så gøy. Vabskelig: Bekymrer jeg meg unødig, for nevøen min? Er det rett tid for å selge bilen min nå? Hei og takk for henvendelsen din 🌹 Ettersom jeg ikke vet om hva ditt stjernetegn er, blir det litt vanskelig å si noe konkret om dine bekymringer. Dersom jeg bare skal gå etter tarotkortet jeg trakk for deg, så ser jeg en som er et menneske som opererer best på egenhånd og har et sterkt behov for å ta sine egne beslutninger. Noen ganger kan personen misforstå andre sine intensjoner, men blir lett glad i mennesker. Om dette er deg eller nevøen din vet jeg ikke. Når det gjelder salg av bil, så har jeg svart noe lignende til andre i denne tråden: Vent til etter 11. august, ideelt sett vent til starten av september. Dette er på et generelt grunnlag, det er ikke en god periode å inngå avtaler, selge, kjøpe akkurat nå. Men det er ikke alltid man kan vente og ta hensyn til slikt, og da må man ta de avgjørelsene som er viktig og riktig for en selv. (Kortet jeg trakk for deg var jordknekten). Ønsker deg lykke til 💓 Anonymkode: 2b284...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå