AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Tenker på han hele tiden. Tror ikke han tenker på meg for hører nesten Kari fra han. Hvordan skal jeg komme meg videre? Anonymkode: 818dd...c11
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker på han hele tiden. Tror ikke han tenker på meg for hører nesten Kari fra han. Hvordan skal jeg komme meg videre? Anonymkode: 818dd...c11 Eller kanskje jeg er forelsket når jeg tenker så mye på han? Anonymkode: 818dd...c11
katties Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Tenker på fordi det var bra? Eller var dårlig? Eller vil ha mer? Eller det er eneste personen du har hatt sex med? Eller lurer du bare på hva han følte forndeg? Eller er du forelska, som du sier? Hva du føler må du jo selv finne ut av.
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Slutt å ha sex med han i alle fall. Anonymkode: 3aca4...c14
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Hvor lenge har du ahtt sex med han? Eller var det en engangsgreie? Anonymkode: c6efd...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå