Gå til innhold

Han vil bare ha sex. Hvorfor kan han ikke like meg for noe mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg takle dette når jeg tydeligvis har mere følelser enn han? Han sender j nå Esten aldri meldinger lenger. Svarer ikke på meldinger. 

Anonymkode: fdc71...4fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du fortsetter å fore han med sex.
Men han vil aldri ønske noe mer.
Det eneste du kan gjøre er å kutte ALL kontakt.
Da mener jeg ALL kontakt.

Vist ikke havner du bare i seng med han igjen.

Anonymkode: c622d...9b4

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Er man først en sex-person er det vanskelig for menn å se på deg som en forholdsperson. Da vil de heller ha deg som ff mens de også ligger med andre og venter med kjæreste. Neste gang du møter noen bør du vente med sex til du har møtt vennene hans osv

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan skal jeg takle dette når jeg tydeligvis har mere følelser enn han? Han sender j nå Esten aldri meldinger lenger. Svarer ikke på meldinger. 

Move on!

Han vil tydeligvis kun ha sex og sånne mannfolk er ikke noe å samle på 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Who cares hva som er feilkobla i han eller ikke, spørsmålet er, er dette nok for deg? Ja nei? Nei? Good move on. 

Anonymkode: a4bc0...77d

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må ta ansvar for deg selv og ikke legge det ansvaret på noen andre, da blir du en tilskuer til eget liv. Sett grenser. 

Anonymkode: 1f7e4...bac

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er riktig når det er riktig, og feil når det er feil.

Kun for sex betyr bare at det var feil mellom deg og han, men han er en person som er åpen for sex med dem han ikke passer med. At noen legger det på deg som en identitet er feil. Er absolutt menn du kunne hatt sex med idag og blitt sammen med. Men det er lett å bli lurt av alle de som er åpne for kun sex. Derfor man bør utsette, så fremt man tror man blir såret.

Anonymkode: e9ee9...064

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i deg, ganske enkelt. Han vil bare ha noen å ligge med. 

Anonymkode: e33d2...03d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synd å si det, men du er en tømmestasjon for han.

Anonymkode: 16a5f...65d

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har det holdt på slik? Sender han kun melding når han vil ha sex? 

Anonymkode: 99648...14a

• Liker 4
Skrevet

Ingen kan svare på hvorfor han ikke kan like deg for noe mer. Det er da også helt uinteressant.

Det eneste du trenger å vite, er at han ikke er interessert. Og at du av hensyn til egen psykiske helse må ta ansvar for deg selv og gå videre i livet ditt uten ham. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Blokker ham

Anonymkode: 999c6...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du har valgt å ligge med en mann som kan få bedre damer enn deg til forhold om han vil. Kanskje du skal forsøke å gi alle de mannfolka som er interesserte i deg en sjanse? I stedet for å velge de bort fordi du tror du fortjener en av disse som bruker deg til sex når de kjeder seg. 

Anonymkode: 18e1c...92e

• Liker 1
Skrevet

Å takle dette er å avslutte. Gå ut av den situasjonen som er vond for deg.

Ingen liker alle på det nivået at de vil ha et forhold med dem. Det hadde blitt kaos. Det er fullstendig normalt at de fleste ikke faller for en🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du kutter all kontakt med han og beskytter deg selv. Ikke ta til takke med å være hans tømmestasjon, så enkelt, så vanskelig. Med tiden blir følelsene dine for han borte. Gå videre. Ikke noe poeng i å kaste bort din tid og energi på en (slik) mann. 

Anonymkode: 6c27f...f6d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi du har valgt å ligge med en mann som kan få bedre damer enn deg til forhold om han vil. Kanskje du skal forsøke å gi alle de mannfolka som er interesserte i deg en sjanse? I stedet for å velge de bort fordi du tror du fortjener en av disse som bruker deg til sex når de kjeder seg. 

Anonymkode: 18e1c...92e

Bare tull. Ikke alle får følelser for alle. Handler kun om kjemi og følelser. 
Du er singel pga personligheten og kvinnesynet ditt. 

Anonymkode: b10fc...cde

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det betyr at han ikke er interessert. Hadde han vært interessert så hadde han behandlet deg med respekt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dump han og finn deg noe bedre. Han er ikke interessert i deg for annet enn sex,

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ei klassisk felle å gå i når man tilbyr kroppen sin til folk før man kjenner dem.

Kvinner som ser etter noe mer enn sex, kan enkelt sikre seg at mannen vil det samme, dersom kvinnen nekter sex tidlig i forholdet. Vent noen uker eller måneder med å ha sex og bruk den tiden til å bli kjent. Dersom mannen kun vil ha sex, gir han raskt opp ventingen og forsvinner, og mye plunder kan være avverget. Om mannen virkelig vil noe mer med deg enn sex, da vil han ønske å  å være sammen med deg selv om det ikke blir sex.

Anonymkode: 5dc87...7e1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Min tanker rundt dette, er at han har akkurat like mye følelser for deg som du har for han, han kommuniserer dem bare anderledes.

Men siden en relasjon stor sett handler om kommunikasjon , så er ikke det til hjelp for forholdet deres. 

Jeg hater å sende meldinger, det er en ren organisatorisk plattform for meg, for den er fundementalt avkoblet. Men jeg har en partner som er 100% klar over dette, og som heller ikke er komfortabel med formen. 

Så hvis han nå var flink til å flørte på meldinger tidlig i forholdet, er det stor grunn til å tro at han forventer at dere er kommet på ett mer seriøst plan av kommunikasjon nå. Hvilket er litt kjedelig hvis det var det du falt for.

Jeg hater også den utbredte forståelsen om at sex er noe mindreverdig i en relasjon. Men det er det vanskelig å få gjort noe med.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...