AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg har noen håndklær som jeg har hatt i flere år. Før vasket jeg dem med tøymykner, nå vasker jeg dem kun uten. Loingen blir bare verre og verre. Er det noe jeg kan gjøre for å redusere mengden lo? Anonymkode: 4825d...b96
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Kjøp bedre kvalitet? Jeg har ikke opplevd at håndklær loer etter år med bruk. De håndklærne vi har, har sluttet å loe etter et par vask. Og vi har ikke brukt tøymykner på minst 20 år, så ingen av håndklærne vi har nå har blitt vasket med tøymykner. Anonymkode: 013d8...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Jeg har heller ikke opplevd loing, og våre er fra ikea og jysk.. Anonymkode: 105c6...db6
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Tørker du de i tørketrommel? Det syns jeg hjelper en del 😊 Anonymkode: 7282c...725 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 13.39): Kjøp bedre kvalitet? Jeg har ikke opplevd at håndklær loer etter år med bruk. De håndklærne vi har, har sluttet å loe etter et par vask. Og vi har ikke brukt tøymykner på minst 20 år, så ingen av håndklærne vi har nå har blitt vasket med tøymykner. Anonymkode: 013d8...e0f Noen av håndklærne er Lexington, så det bør ikke være kvaliteten det er noe galt med. AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 13.46): Tørker du de i tørketrommel? Det syns jeg hjelper en del 😊 Anonymkode: 7282c...725 Nei, jeg har ikke tørketrommel, dessverre. Anonymkode: 4825d...b96
monican94 Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august om de loer er det bare å få kjøpt nye..pris gjenspeiler ikke alltid kvalitet, ikea sine feks er myyyye bedre enn lexington sine...
Slarti Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen av håndklærne er Lexington, så det bør ikke være kvaliteten det er noe galt med. Pris er ikke alltid det samme som kvalitet. Skal jeg kjøpe i Norge bruker jeg enten Kid eller IKEA. Jeg har 10 år gamle fra IKEA som holder seg bedre en noen jeg fikk i gave for 2 år siden som var DYRE. Favoritten er "Bench\" Men får ikke dem i Norge. Men kjøper alltid et par når jeg kommer over dem. Får tak i dem i østlige deler av verden, og vestligere deler. (asia oceania og nordamerika, men ikke europa) About Us – Bench Online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå