AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august betaler 9k i august innkl. frokost. Anonymkode: fcc53...232 1
Stor pike Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Kommer jo helt an på hotellstandard, hvor i Hellas og hvor mange. Mener du pp? 3
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Dårlig mat i hellas. Hadde ikke betalt 11 k for å dra dit. Anonymkode: 654d6...3f9
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 🏝️ Anonymkode: 307e7...c76 Jeg betalte 11 nå i Juli. Bare frokost. Kanskje litt mye i september som ikke er høysesong? 🤔 Anonymkode: 71c1a...a6c
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august 1570 kr pr natt, da bør det være ett ganske fint hotell. Det tilsvarer norske hotellpriser. Anonymkode: 054ee...a6c
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august Takk for svar. Er en liten plass,ikke noe tipp topp hotell. Ønsker ikke og reise i høysesong. For mye folk og alt for varmt. Ts Anonymkode: 307e7...c76
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Det høres muligens litt i overkant ut. Mange flere drar nå i september enn juli og august pga. temperaturen. Betaler selv over 16000 for 2 uker og det er uten mat. Er et 3-stjernet hotellet. Det er inkl. mat på flyet og ekstra benplass, men ikke transfer fra flyplassen til hotellet. Anonymkode: d5d07...d7f
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres muligens litt i overkant ut. Mange flere drar nå i september enn juli og august pga. temperaturen. Betaler selv over 16000 for 2 uker og det er uten mat. Er et 3-stjernet hotellet. Det er inkl. mat på flyet og ekstra benplass, men ikke transfer fra flyplassen til hotellet. Anonymkode: d5d07...d7f Må legge til at jeg reiser alene i september og må betale 4300 ekstra for å ha et dobbeltrom alene. Anonymkode: d5d07...d7f
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dårlig mat i hellas. Hadde ikke betalt 11 k for å dra dit. Anonymkode: 654d6...3f9 Og når man skal drite ut den dårlige maten er kloakkrørene så tynne at man må legge dasspapiret man tørker seg i ræva med nedi en søppelbøtte. 😂 Anonymkode: 6a5b1...52a
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dårlig mat i hellas. Hadde ikke betalt 11 k for å dra dit. Anonymkode: 654d6...3f9 Trodde det var bra mat der? Gresk salat etc?😅 Anonymkode: ede35...343
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dårlig mat i hellas. Hadde ikke betalt 11 k for å dra dit. Anonymkode: 654d6...3f9 Så tåpelig har du vært der mye eller🤭😅. Hatt over 30 turer ulike steder i Hellas masse god mat Anonymkode: f8a66...80b 5 3
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august Det høres dyrt ut. Apollo har jeg brukt ofte til Hellas . Greie priser og ok steder å bo.🇬🇷 Hellas er beste feriested for meg. Nydelig og rent vann å bade i på mange steder. Anonymkode: f8a66...80b 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så tåpelig har du vært der mye eller🤭😅. Hatt over 30 turer ulike steder i Hellas masse god mat Anonymkode: f8a66...80b Folk har forskjellig standard. Vært der bare 3 ganger, så langt unna like mye erfaring som deg😅 liker man sau og geit funker det vel Er halvt italiener, mulig det er greia. Liker verken gresk eller svensk mat😂 Anonymkode: 654d6...3f9 1
Yoshi Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Kommer jo helt an på.. Er dette prisen for én person eller en familie? Er det med eller uten fly? 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Folk har forskjellig standard. Vært der bare 3 ganger, så langt unna like mye erfaring som deg😅 liker man sau og geit funker det vel Er halvt italiener, mulig det er greia. Liker verken gresk eller svensk mat😂 Anonymkode: 654d6...3f9 Aldri spist sau eller geit der. Men den beste pizza spiste jeg faktisk i Korfu i Hellas . Mye gode pastaretter kylling fiskesuppe salater grillretter osv. Anonymkode: f8a66...80b 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Må legge til at jeg reiser alene i september og må betale 4300 ekstra for å ha et dobbeltrom alene. Anonymkode: d5d07...d7f Er det virkelig vanlig å måtte betale mer for rommet alene? Man betaler jo normalt sett per rom, ikke per person på hotellet, men jeg antar det kan være annerledes hvis det er pakkereise. Anonymkode: 5b8a7...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det virkelig vanlig å måtte betale mer for rommet alene? Man betaler jo normalt sett per rom, ikke per person på hotellet, men jeg antar det kan være annerledes hvis det er pakkereise. Anonymkode: 5b8a7...a3a Ja dessverre, helt vanlig Anonymkode: 940d2...d89
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det virkelig vanlig å måtte betale mer for rommet alene? Man betaler jo normalt sett per rom, ikke per person på hotellet, men jeg antar det kan være annerledes hvis det er pakkereise. Anonymkode: 5b8a7...a3a Helt vanlig når du bestiller charter. Du disponerer jo et rom for to. Ikke lønnsomt for meg å bestille hotell og fly hver for seg dit jeg skal. Det er kun charter som har direktefly og det koster dyrt med kun fly. Ellers må du dra via Aten, München og andre europeiske byer. Det koster også og du får ventetid der du mellomlander. Anonymkode: d5d07...d7f
AnonymBruker Skrevet 4. august #20 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det virkelig vanlig å måtte betale mer for rommet alene? Man betaler jo normalt sett per rom, ikke per person på hotellet, men jeg antar det kan være annerledes hvis det er pakkereise. Anonymkode: 5b8a7...a3a Det er jo klart man må det. Prisen på charter oppgis vanligvis per person i dobbeltrom. La oss si at prisen er 10k per person, av dette er flyet 4k. Da blir det 6x2=12k for hotellrommet. Hvis en person reiser alene blir det fremdeles 4k for flyreisen, men hen må enten betale full pris på hotellrommet (12k, dvs et pristillegg på 6k), eller litt mindre hvis hotellet har det som policy (for eksempel 4k i tillegg). Altså, man betaler ikke MER for hotellrommet, men mer per person når man bare er én. Anonymkode: d50d1...ab4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå