Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et veldig dårlig forhold, null følelser og null intimitet. 
Min mann ønsker ikke sex og ikke jeg med han heller, vi har barn og hus å hele den pakka. 
Jeg fikk en melding av en gammel flamma for litt siden og har ikke klart å få han ut av hodet, han har også samboer, så ikke akkurat en bra mann som jeg ville dratt fra samboer for . 
Men tankene mine går mot han allikevel, drømmer om han og fantaserer om han, ser tilbake på sexen vi hadde og smilet hans. 
Når han sender meg snapp så får jeg sommerfugler i magen( jeg har ikke skrevet noe upassende til han, kun koselige hverdags ting) 

Jeg vet med meg selv at jeg aldri ville gjort noe så lenge jeg er i et forhold uansett hvor dårlig det er, men disse følelsene og tankene er der hele tiden. 
Har noen med erfaring på dette noen råd? Ville dere prøvd å kjempet mere for det forholdet dere har eller blitt singel? Og sett etter lykken en annen plass? ( vil ikke være sammen med han som sender meg meldinger)

Anonymkode: caac8...092

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter veldig med å synes synd i slike som deg. Du fremstiller deg selv som offer selv om vi alle vet du sitter i nåværende forhold fordi det er trygt. Du sier forholdet er dårlig, men likevel er det for bra til å bli singel. Hvorfor er du ikke singel?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruk denne muligheten til rydde opp mellom deg og mannen ! Du er ikke fornøyd det du er. 
Den flørten som har sendt deg snapper er ute etter å krydre hverdagen på samme måte som du . Involverer du deg med han så gjør du det enda verre for deg sjøl 

Anonymkode: b9102...2fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (27 minutter siden):

Jeg sliter veldig med å synes synd i slike som deg. Du fremstiller deg selv som offer selv om vi alle vet du sitter i nåværende forhold fordi det er trygt. Du sier forholdet er dårlig, men likevel er det for bra til å bli singel. Hvorfor er du ikke singel?

Jeg er ikke et offer, jeg sitter i nåværende for det er trygt og godt. Men uten følelser fra noen av oss. 
Jeg blir heller i dette forholdet enn å stå i alt alene, savner selvfølgelig kjærlighet, men det er ikke sikkert jeg finner det uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bruk denne muligheten til rydde opp mellom deg og mannen ! Du er ikke fornøyd det du er. 
Den flørten som har sendt deg snapper er ute etter å krydre hverdagen på samme måte som du . Involverer du deg med han så gjør du det enda verre for deg sjøl 

Anonymkode: b9102...2fc

Kommer aldri til å involvere meg med han, men jeg likte å føle meg ønsket det skal sies. Lell om det kun er sex han ønsket seg, kommer ikke til å bli med på noe slikt uansett. Men å få høre at jeg var pen og slikt var kjekt å høre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke et offer, jeg sitter i nåværende for det er trygt og godt. Men uten følelser fra noen av oss. 
Jeg blir heller i dette forholdet enn å stå i alt alene, savner selvfølgelig kjærlighet, men det er ikke sikkert jeg finner det uansett. 

Så da hadde jeg rett i mitt innlegg. Dersom du er for feig til å stå alene, hva i all verden kan du tilby en annen person? Du bør være singel og bli konfortabel der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, dette kan ikke være lett å håndtere. 

Jeg tenker dette kanskje er noe som du bør ta opp med dine aller nærmeste, mor, søster, svigerinne, svoger, dine bestevenner mflr. 

Kanskje du skal invitere til et familietreff? 

Anonymkode: e2ebd...fd7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det du beskriver er veldig normalt og menneskelig. Jeg er en del eldre enn deg tipper jeg, og jeg har hatt utallige samtaler med venninner som har beskrevet og opplevd det du skriver om. Selv er jeg skilt, vennskapelig brudd, men jeg hadde mange år med grubling og «følere ute» hos andre menn før det (gjorde aldri noe som kan karakteriseres som utroskap).

Jeg vil råde deg til å la ting skje og ta den tida det tar. I mitt hode er det å begynne kikke/lengte etter andre menn et sikkert tegn på at du ikke får det du trenger i ditt nåværende forhold, og det beskrev du jo selv også. Samtidig er det ikke verdt å bryte opp en velfungerende familie og adminstrasjonsfellesskap med mannen din helt uten grunn. Vær ærlig og undrende til prosessen inni deg og vent på et klarere svar før du gjør noe. Plutselig skjer det et eller annet som gjør at du velger ene eller andre retningen i livet.

Lykke til! ❤️

Anonymkode: 0d76b...c8e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...