AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Min forlovede, som har hatt mande damer/dater osv før meg. Tok han i å ha sende upassende kommentarer på bilder om hvor deilige og sexy noen av disse var på sosiale medier. Det ble et helvete for å si det sånn. Dette er et par år siden og han bedyrer nå at han har sluttet med sånt og bare vil ha meg. Ser han gratulerer en han tidligere var keen på med 3 av disse emojiene; 😍😍😍 og liker det ikke. Grubler over om dette er noe å bry seg om eller om jeg må ta dette en gang til med han 😔😔 Anonymkode: e329f...ef3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Dette er jo selvsagt ikke greit 😵💫 Anonymkode: 1f21d...f17 1
katties Skrevet 34 minutter siden #3 Skrevet 34 minutter siden Når mam har gjort noe som du beskrev og fått beskjed om at du ikke liker det så skal man trå MER varsomt enn folk generelt, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #4 Skrevet 28 minutter siden Jeg har skrevet om dette i en eller to andre tråder. Var sammen med en dame en lang stund. Vi skulle flytte sammen og greier. Men hun drev med hemmelige chatter med menn som ville date henne og hun holdt på med mye greier som hun nektet å forklare. Mye kan ha vært uskyldig, men jeg mistet til slutt tilliten til henne. Det er slutt nå. Jeg håper å finne en som vet litt bedre hva lojalitet, integritet og åpenhet i et forhold betyr. Jeg kan skjønne at man holder på litt sånn helt i starten når man dater fordi man ikke er sikker på om man vil gå "all in" ennå, men skal man være i et skikkelig forhold, må man skjønne forskjellen på et seriøst forhold/ekteskap og det å være fri og frank som singel. Anonymkode: 31b1e...e4c
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #5 Skrevet 27 minutter siden Han høres ut som en praktkar gitt. Anonymkode: 7d982...c1c
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #6 Skrevet 27 minutter siden Han viser at han ikke har tenkt å slutte med det han lovet deg å slutte med. Jeg hadde ikke orket en mann som holdt på slik, ikke holder ord, flørter med andre damer osv... Anonymkode: 15b84...bec
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #7 Skrevet 23 minutter siden 😍😍😍 sånn. nå er dere skuls. Anonymkode: e8c94...479
Rødstrupa Skrevet 20 minutter siden #8 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min forlovede, som har hatt mande damer/dater osv før meg. Tok han i å ha sende upassende kommentarer på bilder om hvor deilige og sexy noen av disse var på sosiale medier. Det ble et helvete for å si det sånn. Dette er et par år siden og han bedyrer nå at han har sluttet med sånt og bare vil ha meg. Ser han gratulerer en han tidligere var keen på med 3 av disse emojiene; 😍😍😍 og liker det ikke. Grubler over om dette er noe å bry seg om eller om jeg må ta dette en gang til med han 😔😔 Anonymkode: e329f...ef3 At du gidder! Han er jo den samme!
Macro Skrevet 18 minutter siden #9 Skrevet 18 minutter siden Fyren er jo en løk i utgangspunktet. Hadde heller valgt en som var oppgående i utgangspunktet i stedet for å oppdra en tulling.
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #10 Skrevet 15 minutter siden Tenker det er opp til deg. Om han er 'plettfri' på alt annet, så er det kanskje ikke noe å slå opp over. Men hvis dette er noe som påvirker selvfølelsen din, så vill jeg absolutt adressert det igjen. Evt: hvorfor kan ikke du kommentere hjerte og kjekkas og fire emoji på kjekke menn på Instagram? Se om han liker at kompisene hans ser at du (tilsynelatende) ikke tilfredsstilles av ham? Anonymkode: 10835...39b
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #11 Skrevet akkurat nå Han oppfører seg som om han er singel.... da burde han få være det også. Anonymkode: ed4bf...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå