Nillelila Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg tok medisinsk abort av blighted ovum (tom fostersekk) for 1 uke og 3 dager siden. Det gikk fint, gikk over ganske fort. Har blødd litt til i helga, farget utflod. Var ikke noe mer blødning igår. Tro om jeg kan bade da? Det er sommer og varmt og jeg har veldig lyst til å bade. Føler at det har gått så mye tid, energi følelser til dette, nå har jeg lyst til å gå videre og bli ferdig med det. Nyte de siste sommerdagene vi har igjen🙂
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Bading bør unngås de første 2 ukene, og iallefall så lenge du fremdeles har blødninger. Dette for å unngå alvorlige infeksjoner. Anonymkode: 90137...531 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Så lenge du blør eller i de to første ukene etter bør du unngå bading Anonymkode: 15cd0...a34
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Jeg bada for tidlig og fikk infeksjon. Hadde svake spor av brun utflod, bada og fossblødde i 3 uker til+ infeksjon. Jeg venta 2 uker før bad. Bare vei opp for om det er verdt det eller ei. Anonymkode: bcbdc...85c 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Man bør unngå bading første 2 ukene selv om blødning er avtatt/stoppet for å redusere risikoen for infeksjon. Hvorfor ikke bare forholde seg til hva retningslinjer helsepersonell gir? Istedenfor å spørre randome folk hva de tror du kan? Vil du ta sjansen, så er det opp til deg. Anonymkode: 6bb91...c9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå