AnonymBruker Skrevet i går, 08:44 #1 Skrevet i går, 08:44 Har hatt kontakt med en i noen uker nå(vi har ikke møttes enda pa at han er enda på jobb) Har skrevet veldig mye til hverandre og hatt gode samtaler. Har avtalt at vi skal møtes når han er ferdig på jobb. Han var veldig gira i starten og var stort sett alltid den som tok kontakt. De siste dagene har det dabbet av. Det nærmer seg at han snart er ferdig på jobb. Han svarer veldig kort på meldinger,og virker nesten litt irritert når han svarer. Og det er jeg som har tatt kontakt de siste dagene. Har han mistet interessen? Hva burde jeg gjøre? La være å ta kontakt? Ignorere han ? Jeg vil ikke virke klengette..... Noen menn her som har noen "bra" svar? Hva tenker dere? (Vil gjerne ha svar fra damer også da😅) Anonymkode: 6bfd3...d78
AnonymBruker Skrevet i går, 08:49 #2 Skrevet i går, 08:49 La han ta kontakt. Det er ikke er godt tegn at han gjør deg usikker allerede. Anonymkode: 3d47d...a1a 6
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #3 Skrevet i går, 09:03 Ta et stort steg tilbake. Se evt an hva han gjør da. Jeg vet ikke hva det er med en del menn, men noen er i forhold og liker å chatte med andre for å få validering. Andre er kanskje spillere med mange jern i ilden og holder deg på gress. Jeg mener at en seriøs mann er konkret og tydelig. Han her virker som driver med "future promising". Han har oversikt over kalenderen sin, så det er ikke vanskelig å sette en tid for en date. M50 Anonymkode: a2749...a7f 5
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #4 Skrevet i går, 09:11 Han er ikke spesielt interessert. Anonymkode: 45939...a24
AnonymBruker Skrevet i går, 09:13 #5 Skrevet i går, 09:13 Ikke stress! Ta det helt med ro. Vis at du er trygg og selvsikker og ikke vær redd for å matche energien litt. Bare slapp helt av. Ikke vis noe tegn til desperasjon, ikke prøv hardt. Bare vær trygg i deg selv. Hilsen gift mann 😊 Anonymkode: 10b8a...39c 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:15 #6 Skrevet i går, 09:15 Jobber han offshore siden han har vært på jobb i mange uker uten fri? Anonymkode: 9c9fa...a45
AnonymBruker Skrevet i går, 09:34 #7 Skrevet i går, 09:34 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jobber han offshore siden han har vært på jobb i mange uker uten fri? Anonymkode: 9c9fa...a45 Ja Anonymkode: 6bfd3...d78
AnonymBruker Skrevet i går, 09:36 #8 Skrevet i går, 09:36 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): La han ta kontakt. Det er ikke er godt tegn at han gjør deg usikker allerede. Anonymkode: 3d47d...a1a Burde jeg svare hvis han bare sender en snap uten noen spørsmål? Anonymkode: 6bfd3...d78
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #9 Skrevet i går, 09:43 Ikke L vel? Du har nok bare vært underholdning. Har vel både dame og barn når han kommer hjem, så derfor dabber det av nå. Han kommer til å ta kontakt igjen når han kjeder seg/har brukt opp de andre alternativene, så du er bare på gress frem til da. Anonymkode: 75903...6b3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:47 #10 Skrevet i går, 09:47 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke stress! Ta det helt med ro. Vis at du er trygg og selvsikker og ikke vær redd for å matche energien litt. Bare slapp helt av. Ikke vis noe tegn til desperasjon, ikke prøv hardt. Bare vær trygg i deg selv. Hilsen gift mann 😊 Anonymkode: 10b8a...39c Takk for svar❤️ Skal gjøre det(selv om det er fristende til å spørre om både det ene og det andre så skal jeg ikke det. Vet jeg kommer til angre) li barebveldig forvirra når det går fra å få mange meldinger og spør om alt mulig+virker veldig intressert. Burde jeg svare/gi respons hvis jeg hører fra han? Selv om han ikke spør om noe? Anonymkode: 6bfd3...d78
AnonymBruker Skrevet i går, 09:49 #11 Skrevet i går, 09:49 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke L vel? Du har nok bare vært underholdning. Har vel både dame og barn når han kommer hjem, så derfor dabber det av nå. Han kommer til å ta kontakt igjen når han kjeder seg/har brukt opp de andre alternativene, så du er bare på gress frem til da. Anonymkode: 75903...6b3 L? Han sier han er alene så jeg har nå stolt på at han snakker sant.... Men det får vell tiden vise om noen dager😔 Anonymkode: 6bfd3...d78
AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 #12 Skrevet i går, 10:16 Altså, starten vil alltid være preget av usikkerhet. Utfordringen er å stå i det - eller feige ut. Det eneste du skal tenke på er om du har lyst å møte ham Anonymkode: 7d079...5a5
AnonymBruker Skrevet i går, 10:25 #13 Skrevet i går, 10:25 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altså, starten vil alltid være preget av usikkerhet. Utfordringen er å stå i det - eller feige ut. Det eneste du skal tenke på er om du har lyst å møte ham Anonymkode: 7d079...5a5 Det vil jeg jo veldig gjerne. Men har ikke lyst å møte en som plutselig blir usikker på om han vil møte meg. Da syna jeg at man kan være ærlig om det. Ikke møte noen du evt føler deg tvunget til å møte😪 Sånnt gidder jeg ikke...... Anonymkode: 6bfd3...d78
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #14 Skrevet i går, 18:02 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Burde jeg svare hvis han bare sender en snap uten noen spørsmål? Anonymkode: 6bfd3...d78 Hvorfor det? Men synes du legger veldig mye i noen du ikke har møtt. Anonymkode: 3d47d...a1a 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:21 #15 Skrevet i går, 18:21 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor det? Men synes du legger veldig mye i noen du ikke har møtt. Anonymkode: 3d47d...a1a Ok! Anonymkode: 6bfd3...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå