Gå til innhold

Knep for å skjule omriss av kjønn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg trener med tights blir omrisset av kjønnet veldig synlig (såkalt "camel toe") og jeg skjuler det med truseinnlegg selv om jeg ikke har mensen. Det går fint. Men hvis jeg har bikini og bader fungerer det dårlig, for det synes at det ligger noe der når bikinitrusa blir våt. Har noen et bedre knep for dette?

(Dette er ikke "Seksualitet" men fant ikke noe bedre forum der det er trafikk nok til å få svar raskt)

Anonymkode: 2f1c5...f99

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Googlet på det nå og det finnes truser som både gir og unngår cameltoe

Anonymkode: 9c702...b45

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skjule? Man vet jo at den uansett befinner seg under der😊

Anonymkode: 0b84f...2cc

• Liker 5
Skrevet

Som mann syns jeg det bare er fint med tydelig omriss av en  bollemus og sprekken 😀

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror vi bare må akseptere at de er noe som viser der nede, eg har en lit over normal slapp penis. Ikke så lett å skjule alltid. Men er ikke så mye å gjøre med det

• Nyttig 4
Skrevet
Resignert skrev (3 minutter siden):

Som mann syns jeg det bare er fint med tydelig omriss av en  bollemus og sprekken 😀

Det kan være litt ubehagelig...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Poenget her var vel at JEG ikke var komfortabel med å vise frem kjønnsleppene mine, dels på grunn av menn "som syns det bare er fint med tydelig omriss av en bollemus og sprekken". 😠

så hvis en mann synes ørene dine er fine så trer du på deg et pannebånd også?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stor forskjell på ører og underliv da. Er ikke alright at alle andre som da er bestemor, bestefar, barn osv ser tydelig hva man har. 

Skjønner ts godt. 

Anonymkode: e29e2...d82

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Poenget her var vel at JEG ikke var komfortabel med å vise frem kjønnsleppene mine, dels på grunn av menn "som syns det bare er fint med tydelig omriss av en bollemus og sprekken". 😠

Ja dessverre du er ukomfortabel med det fordi det er menn som stirrer og synes det er fint med omriss og sprekk...

Det burde jo være slik at kvinner kan kle seg i tøy de synes er behagelig også på stranden, uten å måtte behøve å føle seg ukomfortabel på grunn av menn som kommentere eller stirrer.

Sikkert litt off topic, men: Da jeg var ung, var det helt vanlig at kvinner gikk, badet og solte seg toppløse på stranden.
Nå er jo ikke jeg kvinne, men jeg kan ikke huske at noen av mine venninner eller kjæreste den gang følte seg ukomfortabel og fikk stirrende blikk.

Hvorfor må det egentlig være slik i dag at kvinner må tenke seg om sjekke hva som synes og ikke, før de går på stranda.
Kan ikke vi menn la de gå som de vil uten å måtte stirre, kikke å kommentere..

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg trener med tights blir omrisset av kjønnet veldig synlig (såkalt "camel toe") og jeg skjuler det med truseinnlegg selv om jeg ikke har mensen. Det går fint. Men hvis jeg har bikini og bader fungerer det dårlig, for det synes at det ligger noe der når bikinitrusa blir våt. Har noen et bedre knep for dette?

(Dette er ikke "Seksualitet" men fant ikke noe bedre forum der det er trafikk nok til å få svar raskt)

Kanskje du kan finne en bikinitruse som passer dine behov bedre og ikke er så gjennomsiktig og tettsittende?

Anonymkode: 80f71...faa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjønte jeg med en gang. Men jeg er kvinne da.

Badeskjørt når du går på stranda? Og ta det v når du ligger nede

Anonymkode: 48c88...9aa

• Nyttig 1
Skrevet

Omskjæring og sammensying. Da slipper du at verden vet at du er naturlig skapt  

• Liker 1
Skrevet
Resignert skrev (3 timer siden):

Sånne kommentarer o.l som gjør at man vil unngå  dette 🤢

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Resignert skrev (3 timer siden):

Det er jo nettopp pga slike som deg at dette er et problem...

Endret av Macro
Skrivefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Herregud å noen svar ts får da , utrolig ekkel kultur i dette landet at man på død og liv skal vise alt selvom man er ukomfortabel enten fordi det er naturlig eller fordi at andre synes det er fint ? 

Wtaf... 

Ts : jeg trener i løsere bukse. Hvis du liker tights så er kanskje lengre t skjorte lurt. 

Anonymkode: 7147f...93e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med menn. Ikke drit ut kjønnet vårt ved å underbygge omdømmet med idiotkommentarer som over her. 

Svar heller på spørsmålet.

Som trenende mann, tidligere toppidrettsutøver, speedo sport, så vil jeg bare beklage på vår felleskonto, menn, de uttalelser som kom av en annen mann. 

Håper ts får gode råd. En oversize T er nå kult på en dame på gymmet. Da er du deep in culture, og vi gutta som er der for å løfte vil passe på deg. Hetta på, gi gass, fokus, ingen tuller med kvinner som løfter tungt. Kun respekt.

Anonymkode: c43e6...9b6

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt greia med thights? Jeg trener i klassisk joggebukse nettopp for å unngå å vise kropp. Veldig behagelig. 

Når det kommer til bading er det verre. Der har jeg ingen tips annet enn å bruke hådkle helt til du går ut i vannet.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Har du vurdert bikini med "skjørt"?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom menn på generelt grunnlag seksualiserte ører i like stor grad som de seksualiserer kjønnslepper, skal du ikke se bort i fra at det hadde blitt mer vanlig med pannebånd. Er dette så vanskelig å forstå? 

Anonymkode: 02150...7fe

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...