AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Jeg må begynne å ta jerntabletter igjen. Jeg har en pakke liggende, men de har stått veldig varmt i fjorten dager (hetebølgen som var). Kan jeg likevel bruke dem, eller er det best å kjøpe nye? Anonymkode: e2463...710
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg må begynne å ta jerntabletter igjen. Jeg har en pakke liggende, men de har stått veldig varmt i fjorten dager (hetebølgen som var). Kan jeg likevel bruke dem, eller er det best å kjøpe nye? Anonymkode: e2463...710 Hvis det er vanlig tabletter og ikke slike 💊 går det bra. Anonymkode: 18d0f...462 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis det er vanlig tabletter og ikke slike 💊 går det bra. Anonymkode: 18d0f...462 Ooops, de er faktisk 💊 Det er Niferex: Niferex Enterokapsel 100mg 50STK | Boots Apotek Tusen takk for svar! 🙂 Anonymkode: e2463...710
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Lurer litt på hvordan butikker og apotek gjør dette for når vi har hatt denne varmen så har jeg vært inne i flere butikker som har vært varmere enn på utsiden, tenker ikke de går å kaster det de har som ikke skal oppbevares varmere enn 25 grader. Anonymkode: da3e7...742 2 2
Hensatt Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Hva gjør man i varmere deler av verden? Man hiver jo ikke medisin bare fordi det har vært litt varmt et par dager... 3
Hensatt Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis det er vanlig tabletter og ikke slike 💊 går det bra. Anonymkode: 18d0f...462 Hva er det med 💊 som gjør at de ikke kan oppbevares i romtemperatur? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #8 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 10.01): Jeg må begynne å ta jerntabletter igjen. Jeg har en pakke liggende, men de har stått veldig varmt i fjorten dager (hetebølgen som var). Kan jeg likevel bruke dem, eller er det best å kjøpe nye? Anonymkode: e2463...710 Tror ikke de mister all effekt selvom vi har hatt hetebølge ett par uker. Jeg tar selvom de ikke er oppbevart riktig en periode. Er sløseri å kaste tenker jeg. Ser de du viser til tåler opptil 25 grader så da er det nok litt å gå på, de sikrer seg jo alltid mer en man trenger. Anonymkode: ceb3a...5af 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #9 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lurer litt på hvordan butikker og apotek gjør dette for når vi har hatt denne varmen så har jeg vært inne i flere butikker som har vært varmere enn på utsiden, tenker ikke de går å kaster det de har som ikke skal oppbevares varmere enn 25 grader. Anonymkode: da3e7...742 Ts her: ja, det er virkelig et godt spørsmål!! Anonymkode: e2463...710
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Hensatt skrev (11 timer siden): Hva gjør man i varmere deler av verden? Man hiver jo ikke medisin bare fordi det har vært litt varmt et par dager... Ts her: supert spørsmål fra deg også! 👍 Håper noen kan svare på dette. Anonymkode: e2463...710
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Dytter litt på denne i håp om at noen som vet hvordan apotek og slikt gjør det i varmen. Anonymkode: da3e7...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå