exictence Skrevet 4. august Forfatter #21 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, er veldig fornøyd. 1000GB knuser jo disse 100GB-småttisene ned i støvlene også. Rart ingen andre tar opp kampen her. Anonymkode: a05b4...3aa Ja, det har jeg og tenkt. Men tror det kommer mer av når det går opp for kundene. Selskapene vil jo tjene mest mulig. De tjener jo ikke mye på oss
AnonymBruker Skrevet 4. august #22 Skrevet 4. august exictence skrev (1 minutt siden): Ja, det har jeg og tenkt. Men tror det kommer mer av når det går opp for kundene. Selskapene vil jo tjene mest mulig. De tjener jo ikke mye på oss Det skal noe til, mtp hva de skal ha for et slikt 100GB-abb i dag og hva de skulle hatt for å legge på 900GB til. Ice fikser jo dette for latterlige 99,- i mnd, pluss at en har den 12GB-kvoten (+evn rollover) tilgjengelig i Telenors nett utenom dette igjen. Anonymkode: a05b4...3aa
exictence Skrevet 4. august Forfatter #23 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det skal noe til, mtp hva de skal ha for et slikt 100GB-abb i dag og hva de skulle hatt for å legge på 900GB til. Ice fikser jo dette for latterlige 99,- i mnd, pluss at en har den 12GB-kvoten (+evn rollover) tilgjengelig i Telenors nett utenom dette igjen. Anonymkode: a05b4...3aa Det blir spennende å se om noen år hvordan det egentlig blir da med hensyn til kostnader for data
AnonymBruker Skrevet 4. august #24 Skrevet 4. august exictence skrev (1 minutt siden): Det blir spennende å se om noen år hvordan det egentlig blir da med hensyn til kostnader for data Ja. Jeg syns utviklingen stagnerte med disse 100GB-abb'ene som de er frekke nok til å kalle "fri data". Etter 100GB strupes hastigheten til det ubrukelige. Anonymkode: a05b4...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå