Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en sangbok med noter som de er fornøyde med og anbefaler?

Ser etter en med kjente (primært norske) barnesanger, og evt julesanger/høytidssanger og slikt :) Mannen kan spille piano etter akkorder, så da er det fint om det er noter.

Vi har sett denne sangboken i butikken Sangbok | ARK Bokhandel Men her synes vi at notene og teksten til første vers som står skrevet sammen med notene er noe vanskelig å lese.. Derfor vil jeg gjerne høre andres erfaringer på sangbøker før vi evt kjøper en på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
bobleplast123 skrev (5 minutter siden):

Noen som har en sangbok med noter som de er fornøyde med og anbefaler?

Ser etter en med kjente (primært norske) barnesanger, og evt julesanger/høytidssanger og slikt :) Mannen kan spille piano etter akkorder, så da er det fint om det er noter.

Vi har sett denne sangboken i butikken Sangbok | ARK Bokhandel Men her synes vi at notene og teksten til første vers som står skrevet sammen med notene er noe vanskelig å lese.. Derfor vil jeg gjerne høre andres erfaringer på sangbøker før vi evt kjøper en på nettet.

Den store barnesangboken. Klassiker. Lærte meg å spille besifring med den på piano faktisk 😅 Sunget i filler med dagmamma. De har den på Ark.

Den kom på 70/80-tallet, var da i 2 bind. Er siden blitt slått sammen og er også blitt oppdatert (nye sanger inn, noen ut osv)

https://www.ark.no/produkt/boker/barneboker/den-store-barnesangboka-9788203258114

Endret av Ninaen
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk, skal sjekke den ut! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...