bobleplast123 Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Noen som har en sangbok med noter som de er fornøyde med og anbefaler? Ser etter en med kjente (primært norske) barnesanger, og evt julesanger/høytidssanger og slikt Mannen kan spille piano etter akkorder, så da er det fint om det er noter. Vi har sett denne sangboken i butikken Sangbok | ARK Bokhandel Men her synes vi at notene og teksten til første vers som står skrevet sammen med notene er noe vanskelig å lese.. Derfor vil jeg gjerne høre andres erfaringer på sangbøker før vi evt kjøper en på nettet.
Ninaen Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august (endret) bobleplast123 skrev (5 minutter siden): Noen som har en sangbok med noter som de er fornøyde med og anbefaler? Ser etter en med kjente (primært norske) barnesanger, og evt julesanger/høytidssanger og slikt Mannen kan spille piano etter akkorder, så da er det fint om det er noter. Vi har sett denne sangboken i butikken Sangbok | ARK Bokhandel Men her synes vi at notene og teksten til første vers som står skrevet sammen med notene er noe vanskelig å lese.. Derfor vil jeg gjerne høre andres erfaringer på sangbøker før vi evt kjøper en på nettet. Den store barnesangboken. Klassiker. Lærte meg å spille besifring med den på piano faktisk 😅 Sunget i filler med dagmamma. De har den på Ark. Den kom på 70/80-tallet, var da i 2 bind. Er siden blitt slått sammen og er også blitt oppdatert (nye sanger inn, noen ut osv) https://www.ark.no/produkt/boker/barneboker/den-store-barnesangboka-9788203258114 Endret 4. august av Ninaen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå