AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Har hatt besøk av familie og venner med barn i ferien, og er ganske sjokkert over hvordan barna er hektet til skjermene sine så og si hele døgnet. Nesten uansett hva vi gjør er de helt uinteressert. Prøver å ha en liten samtale, prate om livet deres eller hverdagen, får noen korte svar. De vil ikke være med noen felles aktiviteter ute, de vil sitte med skjerm. Og de voksne har ingen innvendinger. Det er 13 og 14-åringer som jeg synes er "verst". Er nysgjerrig på om dette er den nye normalen, eller om dette er spesielt? Anonymkode: ac73a...0b7
Al34n0nym1 Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hatt besøk av familie og venner med barn i ferien, og er ganske sjokkert over hvordan barna er hektet til skjermene sine så og si hele døgnet. Nesten uansett hva vi gjør er de helt uinteressert. Prøver å ha en liten samtale, prate om livet deres eller hverdagen, får noen korte svar. De vil ikke være med noen felles aktiviteter ute, de vil sitte med skjerm. Og de voksne har ingen innvendinger. Det er 13 og 14-åringer som jeg synes er "verst". Er nysgjerrig på om dette er den nye normalen, eller om dette er spesielt? Anonymkode: ac73a...0b7 Det er det som har blitt med dagens foreldre. Ingen ansvar, håper på at de som avlaster barna deres(besteforeldre) skal lære dem. Trist og tragisk. Dagens foreldre er svake, med null Selvstendighet og selvinnsikt. Noe som igjen, gjenspeiler hos ungenes deres Endret 4. august av Al34n0nym1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Jeg har en på 13 og han er ikke veldig interessert i skjerm (selvsagt noe, men også veldig sosial med venner og aktiv). Han er ikke kjempeinteressert i å snakke med andre voksne. Det er korte svar og fort tilbake til vennene sine. Det er nok alderen også, ikke bare skjerm. De synes voksne er litt teite i den alderen. Anonymkode: 10ac9...91a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå