Gå til innhold

Dildo - størrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe dildo til kjæresten min. Hun ønsker seg det. Hun har ikke noe erfaring med dildo fra tidligere, og tror hun ønsker seg en helt vanlig, naturtro en. 

Men så var det dette med størrelse. Jeg har litt liten kuk, sånn litt under gjennomsnittet. Hvilken størrelse bør jeg kjøpe? Tror dere hun ønsker seg noe som er større enn min? Jeg har ikke noe problem med det, men vil det være dumt?

Er det noen som har noen gode anbefalinger til noen uerfarne? Hva liker du? Også tips om type. Tusen takk!

Anonymkode: 505f1...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp ikke noe som er større en det du ville brukt på deg selv, om hun ikke har spesifisert det da. Kan heller kjøpe noe større senere om hun selv ønsker det.

Skrevet

Vi kar kjøpt dildoer div vibratorer og andre ting.

en liten vibrator som er en kule i enden, dtørrelse på kulen er ca golfball, det er favoritten av alle lekene vi har kjøpt. Men hun ønsker oralsex. Så er det masse du kan gjøre med en fing. Så begynn med å utforske henne med en fin, masser henne nedentil, det er ting som funker veldig bra

Skrevet

Jeg synes stort sett de er  for stor alle og bruker egentlig kun vibratorer til klitorisstimuli, en dildo kan ikke måle seg med ekte vare. Men om dere vil ha en, ikke kjøp veldig tykk, og husk å kjøpe med glidemiddel.

Skrevet

Om dere har knullet, har du vel en formening om hvordan hun er. Altså vid/ trang, kort/ dyp, våt/ tørr. Og også hvilken respons hun har når du knuller henne. Om det er lite/ ingen respons ( Altså pust, stønning, lyder) kan du vel trygt kjøpe en noe større enn penisen din. 

Da jeg ble sammen med fruen, konkluderte jeg fort med at jeg kom kraftig til kort,  sørgelig nok. Så da leketøy ble et tema, bestilte jeg en på bortimot 20 cm lengde og 16-17 cm omkrets. Den FUNKET, for å si det sånn....

Skrevet

Kan hun ikke vurdere dette selv og kjøpe den hun har lyst på?

AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

Om dere har knullet, har du vel en formening om hvordan hun er. Jeg har en på mer enn 20 cm lengde og 16-17 cm omkrets. Den FUNKET, for å si det sånn....

Blissfullcreations.com lukker igjen avstanden mellom dere. Når det er på plass, vil du som mann kunne stå for the motion......

Bare å sjekke ut - sammen.

Anonymkode: fe82b...e93

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du spør KG om hvor stor disko kona di vil ha?? Du må jo spørre henne.

Anonymkode: e33a9...c68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt av poenget med å spørre her er å få høre litt flere meninger, fra dere med erfaring. 

Det blir svar på mye annet her, så for å omformulere litt: dere som liker og foretrekker dildo, hvilke tips vil dere gi?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir svar på mye annet her, så for å omformulere litt: dere som liker og foretrekker dildo, hvilke tips vil dere gi?

Mitt tips er å spørre kona di. Hun er den eneste som kan vite hva hun ønsker seg.

Anonymkode: 3b06c...c67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mitt tips er å spørre kona di. Hun er den eneste som kan vite hva hun ønsker seg.

Anonymkode: 3b06c...c67

Enda et svar som er noe helt annet enn det det blir spurt om. Har du ikke svar på det som det blir spurt om, så er det bedre å la være. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2025 den 7.00):

Jeg skal kjøpe dildo til kjæresten min. Hun ønsker seg det. Hun har ikke noe erfaring med dildo fra tidligere, og tror hun ønsker seg en helt vanlig, naturtro en. 

Men så var det dette med størrelse. Jeg har litt liten kuk, sånn litt under gjennomsnittet. Hvilken størrelse bør jeg kjøpe? Tror dere hun ønsker seg noe som er større enn min? Jeg har ikke noe problem med det, men vil det være dumt?

Er det noen som har noen gode anbefalinger til noen uerfarne? Hva liker du? Også tips om type. Tusen takk!

Hvis hun selv ønsker seg dildo så er jeg rimelig sikker på at hun kan tenke seg en med litt størrelse. 

Veldig bra at du ikke har noe problem med det. Veldig viktig at hun får vite at du ikke har noe problem med det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en rabbit vibrator. Da får hun begge deler samtidig 👍 Populær her i alle fall.

Anonymkode: 7568f...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...