AnonymBruker Skrevet 4. august #1 Skrevet 4. august Noen som vet hva det vil koste å reparere tv skjerm som er knust? Den ser sånn ut etter et uhell. Anonymkode: 2d5fc...85d
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august Hele skjermen må byttes. Den er jo helt knust, ikke bare litt ødelagt. Jeg ville nok tippet 3-5000,-, som ett minimum. Anonymkode: f19ad...49a 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hele skjermen må byttes. Den er jo helt knust, ikke bare litt ødelagt. Jeg ville nok tippet 3-5000,-, som ett minimum. Anonymkode: f19ad...49a Ok. Takker. Kanskje sende bilde til verksted å spørre også. Er det verdt å fikse den så tar jeg den med, eller så kjøper jeg heller en ny. Anonymkode: 2d5fc...85d
AnonymBruker Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Beklager, men nå i 2025 er et slikt skjermbytte ikke lønnsomt – hvis det i det hele tatt er mulig.... Og hvis det er mulig så skal du ta med i vurderingen at du fremdeles sitter med en gammel(?) TV, kontra det å kjøpe en ny modell med garanti og reklamasjonsrett. Tror faktisk ikke jeg ville vurdert reparasjon engang... Anonymkode: 5f3ba...ba6 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager, men nå i 2025 er et slikt skjermbytte ikke lønnsomt – hvis det i det hele tatt er mulig.... Og hvis det er mulig så skal du ta med i vurderingen at du fremdeles sitter med en gammel(?) TV, kontra det å kjøpe en ny modell med garanti og reklamasjonsrett. Tror faktisk ikke jeg ville vurdert reparasjon engang... Anonymkode: 5f3ba...ba6 Den ble kjøpt i mars. Tok ikke med forsikring da jeg har innbo. Vil ikke betale unødvendig mer enn jeg må. Får se hva verksted svarer. Har sendt bilde til dem også. Anonymkode: 2d5fc...85d
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Lov å spørre om merke og hvordan dette skjedde? Bare for å skjønne hva en slik skjerm egentlig tåler. Anonymkode: 51f8b...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lov å spørre om merke og hvordan dette skjedde? Bare for å skjønne hva en slik skjerm egentlig tåler. Anonymkode: 51f8b...5bf TLC. Var en unge under fire som kravlet bak på tv bordet for å gjemme seg. Skulle leke gjemsel. Jeg var på badet da det skjedde. Han skulle bare holde seg , men klarte å dytte ned tv. Anonymkode: 2d5fc...85d
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TLC. Var en unge under fire som kravlet bak på tv bordet for å gjemme seg. Skulle leke gjemsel. Jeg var på badet da det skjedde. Han skulle bare holde seg , men klarte å dytte ned tv. Anonymkode: 2d5fc...85d Jeg har stengulv, hvis det har noe å si? Anonymkode: 2d5fc...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå