Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De er jo så rike at de millionene et hussalg drar inn er bare lommerusk. Så hvorfor ikke bare beholde boligen selv om de aldri brukeren den? Lage seg en samling. Litt som med sportsbiler. 

Hadde jeg hatt flere hundre milliarder, hadde jeg aldri giddet å selve et hus verdt noen titalls millioner selv om jeg skulle flytte. 

Anonymkode: dcf2f...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje for å ha mindre å tenke på - mens en bil kan stå ubrukt i garasjen, må et hus hele tiden vedlikeholdes og rengjøres for ikke å forfalle. I tillegg må man holde rede på hvor man har lagt igjen ting; det er ille nok å måtte lete etter noe i en liten leilighet - tenk da å måtte lete gjennom noen digre slott med et par hundre rom for å finne en personlig gjenstand man har mistet. Man vil gjerne føle seg hjemme et sted, og når alt blir for stort, bldrar dette til fremmedgjøring.

Så selv de med god råd kan muligens føle at det blir for mye boliger når man ikke bruker dem; noen leiligheter rundt om i verden og en større bygning som man er "hjemme i", burde holde selv for den rikeste.

Selv mange kongefamilier, som i utgangspunktet har godt med plass, holder seg ofte til et bestemt sted.

Anonymkode: 719fb...665

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...