AnonymBruker Skrevet 3. august 2025 #1 Skrevet 3. august 2025 Hei. Nylig begynt å snakke med en fyr på snap. Det er noen timer avstand mellom oss. Vi vet begge godt hvem hverandre er fra før av, og det i lang tid. Vurderer å invitere han på besøk til meg. Tror det hadde vært fint for å finne ut om det er noe mer. I og med at det er noen timer å kjøre tenker jeg det er naturlig at han enten overnatter 1 eller 2 netter (i en helg). Eneste er hva slags forventninger han får av meg da hvis jeg inviterer han over en helg. Intensjonen min er jo å bli bedre kjent, men er det en forventning om at man ligger med hverandre? Tenker uansett at det er naturlig å sove i samme seng, men da med hvertfall truse og sports-bh. Tenker det er innenfor å kose/kysse osv, men vil han bli skuffet over at det ikke blir mer enn det? (begge er studenter i lav 20-årene) Anonymkode: da42c...8d2
Doolittle Skrevet 3. august 2025 #2 Skrevet 3. august 2025 For å kontrollere forventningene kan du jo bare si hva du ser for deg når du inviterer. Så veit begge to at hensikten er mer å bli kjent enn ei helg med sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå