AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Synes denne beigefargen var utrolig fin, og det er kanskje litt håpløst å spørre av alle farger som finnes… men er det noen som tilfeldigvis vet hvilken farge på maling dette kan være? 🙏🏼 Anonymkode: 3d94a...d8f
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Kan det være marrakesh fra Jotun? ligner veldig🤩 Eventuelt muskatnøtt? Anonymkode: 52820...76a
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Ta en titt på Jotun sitt farge kart. Er så mange ulike i den fargen . Jeg syns det er bedre å ta noen farge prøver hjem. Å se i ulike lys mot gulv og hvordan fargen blir. Ikke alle farger blir like fint hos alle. Anonymkode: dbc57...d62 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan det være marrakesh fra Jotun? ligner veldig🤩 Eventuelt muskatnøtt? Anonymkode: 52820...76a Oi, den ligna veldig, ja 😍 takk!! Skal undersøke nærmere. Anonymkode: 3d94a...d8f
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Kanskje jotun raw canvas? Anonymkode: 1bf9e...25c
inkognit0 Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Marrakesh er mørkere hos meg enn denne. Kan det være sand? 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan det være marrakesh fra Jotun? ligner veldig🤩 Eventuelt muskatnøtt? Anonymkode: 52820...76a Ser litt for lys ut. Kan minne om thougtful? Anonymkode: 0763b...864
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Ville tippa på Soothing Beige ☺️ Anonymkode: c54e2...384 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august Syns nesten den minner om tudor 🤔 Anonymkode: 6f929...0aa
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan det være marrakesh fra Jotun? ligner veldig🤩 Eventuelt muskatnøtt? Anonymkode: 52820...76a Både Marrakesh og muskatnøtt er mørkere enn dette. Muskat et ganske mye mørkere faktisk. Anonymkode: d7033...a89
Stjertmeis Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august inkognit0 skrev (2 timer siden): Marrakesh er mørkere hos meg enn denne. Kan det være sand? Skulle skrive det samme. Vi har både Sand og Marrakesh, og jeg mener at det ser ut som Sand. Ganske sannsynlig også, da det kanskje er den aller mest populære (og safe) beige-varianten de siste 10 årene.
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august inkognit0 skrev (2 timer siden): Marrakesh er mørkere hos meg enn denne. Kan det være sand? Tipper sand, eller noe i samme duren. Finnes utallige beige farger.. Spør AI tenker jeg kan være løsningen Anonymkode: d7033...a89
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august Vi har macchiatoi stua, og jeg synes den ligner veldig. Anonymkode: 1af81...da0
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Synes den ser ut som Modern beige. Anonymkode: 9ab8f...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå