Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så en venn la ut bilde av seg og to andre med mine fine og hjerte. Dette har aldri hun gjort med meg eller noen andre gjort med meg. 

Anonymkode: c8d29...aaa

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg ville gjort da, ville vært å selv-reflektere rundt mitt vennskap med vedkommende.

Har jeg deltatt i en trygg og god relasjon?

Har vår kontakt vært såpass nær at det ville tilsi et like nært forhold, eller nærere, enn de på bildet?

Føler jeg meg såret fordi jeg ønsker være nær venn av akkurat denne venninnen, eller er det mest sårt fordi jeg ikke føler meg som noens nærmeste venn? 

Anonymkode: f9538...b36

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 66414...0d0

AnonymBruker
Skrevet

Tar du bilder med denne vennen, eller andre venner? Hvor ofte legger du ut bilder av dine venner? 

Anonymkode: a698d...896

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 23.52):

Det første jeg ville gjort da, ville vært å selv-reflektere rundt mitt vennskap med vedkommende.

Har jeg deltatt i en trygg og god relasjon?

Har vår kontakt vært såpass nær at det ville tilsi et like nært forhold, eller nærere, enn de på bildet?

Føler jeg meg såret fordi jeg ønsker være nær venn av akkurat denne venninnen, eller er det mest sårt fordi jeg ikke føler meg som noens nærmeste venn? 

Anonymkode: f9538...b36

Har kjent henne lenge. Trodde vi var gode venner. Begge deler egentlig. Denne venninnen og noens i det hele tatt. 

Anonymkode: c8d29...aaa

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kan føle meg såret av det iblant. 

Men det skjer sjeldent nå om dagen fordi de fleste venner er geuint veldig opptatt med jobb, unger mm. Så er ikke sånn at de er med masse andre venner og ikke med meg. Men jeg savner dem en del, da.

Anonymkode: 4883a...fa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...