Gå til innhold

Skam over underliv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skammer meg utrolig mye over underlivet mitt, skambeinet mitt går ganske høyt opp og ut fra kroppen og bollemus har jeg hatt hele livet. I tillegg til det så får jeg cameltoe når klærne er for stramt. 

Jeg føler meg aldri vel i klær, jeg har endret hele kroppsholdning for at det skal være mindre synlig. Som går ut over ryggen for jeg presser halebeinet inn. 
Jeg har også alltid hatt problemer med dette i forhold, i perioder hvor jeg har vært singel har jeg bare hatt sex med alkohol. Når jeg har vært veldig bedugget. 
Når jeg kjøper klær så blir det noe for stort som jeg håper viser minst mulig, men jeg føler det lyser lang vei med den dumme bollen. 
Jeg ligger heller aldri med bena nede blant folk, de ser nok at jeg ikke slapper av og. 

Utrolig slitsomt. 

Å fikse på dette eller opperere har aldri vært realistisk økonomisk sett, finnes det noen støtteordninger?
Synes dette er skammelig å skrive om og jeg vil bare gråte når jeg tenker på hvor mye plage dette skjønnsorganet har gitt meg  

Anonymkode: bfb43...d44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke personlig på bollemus som stygt eller som noe problem (har det selv og ingen som klager på det), det er bare en variasjon av en feminin kropp. Veldig mange bukser og benklær er jo forøvrig designet og sydd helt teit, med sømmen gående vertikalt rett opp i fiffi sånn at cameltoe er umulig å ikke få dersom man har litt bollemus - men det finnes bukser og treningstights og hva det skulle være der de har sømmen gående fra innsiden av benet og over på tvers over skrittet i stedet for å lage et hakk der. Det er myyye mer behagelig og anti-cameltoe. Jeg pleier å se etter det.

Ellers er det kanskje klisjé, men prøv å unngå å sammenligne deg for mye med andres kropper og se på det som er fint med den kroppen du har. Du er helt sikkert fin akkurat som du er, og jeg tror at om noe så hadde du hatt mer utbytte av samtaleterapi for å finne frem til aksept og verdsetting av deg selv enn av noen operasjon. Og i å trene ryggen så du ikke får varige ryggplager.

Anonymkode: df679...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...