Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange forskjellige som jeg bytter mellom, kommer jo an på tid og anledning. Jeg bruker som oftest parfyme i festlige anledninger, når jeg har pyntet meg litt ekstra.

Men den absolutte favoritten er JLo Miami Glow. Men den kjøpte jeg på taxfree på tur til syden ifjor, og brukte den masse på ferie. Derfor er det en ren sommerduft for meg nå.

På vinteren bruker jeg Naomi Campbells sin mest, synes den passer i denne mørke årstiden. Men er også veldig glad i Salvador Dali, Dallisime og DKNY sin grønne runde.

Hvilken parfyme bruker du? Og til hvilke anledninger? :nysgjerrig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mange parfymer jeg sjelden/aldri bruker. For tiden veksler jeg mellom Cerrutti 1881, Shafali (Yves Rocher) og Verbena (L'Occitane).

Gjest Gjest
Skrevet

jeg liker veldig godt mango adorably og isabella (av isabella rosselini)

Skrevet

For tida Promesse frå Cacharel (det har eg skrive veeeeeeldig mange gongar :ler: ). Og ventar på at eg skal få Mandarina Duck som gåve frå Woman :hoppe:

Gjest Tristessa
Skrevet

For tiden går det i YSL Baby Doll og Coco Mademoiselle.

Gjest Gjest
Skrevet

Til daglig går det i Fcuk Her, Donna og Empire, også bruker jeg Amor Amor en gang i blandt. Synes parfymen til Guess lukter kjempegodt, så mulig jeg ender opp med den også.

Skrevet

Absolutt favoritt gjennom flere år er Laura fra Laura Biagotti. Har aldri opplevd å få mer komplimenter for min parfyme enn når jeg bruker denne. Har liksom ikke funnet noen jeg liker like godt, selv om jeg ikke akkurat har anstrengt meg veldig :) Ellers bruker jeg også for tiden Noa fra Cacharel og Miracle fra Lancome. Liker friske rene dufter.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Til daglig ...Oh! De Moschino, og til fest varierer jeg mellom Hypnotic Poison (hatt i mange år), Sun fra Jil Sander (mest om sommeren) og en fra Calvin Klein, en rosa sak som jeg ikke husker navnet på.

Gjest Gjest
Skrevet

en parfyme som heter fuck her?? :O jøss.... men ja jeg venter også parfyme fra woman, lolita lempicka! mener å huske den var kjempegod :) ellers liker jeg veldig mange men jeg har ikke råd tli å kjøpe dem...

Skrevet

Har en hel haug med parfymer jeg sjelden eller aldri bruker. De jeg bruker mest er:

Cacharel - Amor Amor

Hugo Boss - Woman

Christian Dior - Jadore

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har altfor mange til å nevne dem, men noen gjengangere får faktisk stå i badeskapet, også.

For tida går det mye i:

Guess

DKNY

L'Eau par Kenzo

Jean Paul Gaulthier

Donna Karan Cashmere Mist

Matis L'Ondée Précieuse

Gjest Gjest
Skrevet

Min absolutte favoritt som jeg alltid må ha i skapet er J'adore fra Dior.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Euphoria, Light Blue og J'Adore :)

Skrevet

Bruker ikke akkurat nå som jeg er gravid, men chanel er min favoritt med Allure og coco Madmosell. Ellers bruker jeg Trouble fra bouceron.

Skrevet
en parfyme som heter fuck her?? :O jøss....

:ler:

Den heter fcuk, jeg kan godt skjønne at det leses feil.

Bruker Valentino V Absolu og Hugo Boss Woman.

Gjest Jalileh
Skrevet

Veksler i mellom Britneys og FCUK nå for tiden.

Skrevet

CK-Euphoria, ingen over ingen ved siden av.

Gjest Gjest
Skrevet

Liker kjempegodt Paris Hilton av paris hilton...bruker den mye.

Den nye hun har gitt ut, Just me er også kjempegod..skal kjøpe meg den. (Har visst samme luktesmak som paris selvom jeg ikke fordrar dama :ler: )

andre gode er:

Ralph av Ralph Lauren

Red Jeans av Versace

G av Giorgio Beverly Hills

Skrevet

Bruker for tiden 212 Sexy. Ellers har jeg hatt dilla på Davidoff Cool Water i flere år, men da den siste flasken ble tom fant jeg ut at det var på tide å bytte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...