Gå til innhold

Frustrert - hva vil han egentlig??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet i kveld

Vi har et slikt til-fra forhold han og jeg. Ikke helt etablert ennå, men vi er så glade i hverandre at vi ikke helt klarer å la hverandre være. Skjønner?

De siste dagene har han ringt meg og ringt meg og ringt meg. Fortalt at han vil være på samme sted som meg (han bor utenbys) i forbindelse med jobben - hinter og hinter. Hver dag har jeg fått slike påminnelser.

Ringer meg uten mål og mening, liksom bare for å forsikre seg om at jeg har oppfattet at han kommer.

Så på fredags ettermiddag ringer han meg X antall ganger, spør, hinter om hva jeg for planer. Jeg sier ingen, om han kan tenke seg å komme på besøk. Klart! Han er gira! Gøy! Skal bare ordne et par ærend først. Ok.

Men han kommer ikke. Likevel ringer han gang på gang. Holder på med ting og tang, men kommer ikke. Likevel ringer han stadig vekk utover kvelden liksom for å si noe, men jeg får ingenting ut av det. "Ringer om en time igjen" sier han. Og gjør det. Men kommer ikke.

Hvorfor ringer han hele tiden? Hva er budskapet? I don't get it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du bare er tidsfordiriv? Leit å si det til deg.....men jeg kjenner det igjen selv. Har truffet en på netet som er så ivrig når vi prater, lager avtaler og er så koselig - men så holder han de ikke :evil: :( Når vi har prater så føler jeg meg så sikker ---og så blir jeg så usikker når han ikke tar kontakt.....føler meg som et tidsfordriv eller et leketøy.....grei å ha liksom for spenningens skyld... :(

Men det kan jo selvsagt hende at han du har truffet fikk problemer .mm.men da klunne han jo sagt fra ! synes du skal ta en liten skittentøysvask med ham jeg .....snakke ut .......

Kanskje det hjelper for dere :)

Lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som gutt tror jeg henger meg på svaret til Bertha. Det der kjennetegner en som er veldig nervøs, men som innerst inne har nok veldig lyst å komme. Legg lit press på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hadde den fyren vært ordentlig forelska, så hadde han ikke oppført seg så tullete!!! Det får være grenser.

Nei, jeg har opplevd omtrent det samme - bare tull og rot fra ende til annen- si til ham at du har andre planer!! Ikke sitt og vent på telefon, han liker tydeligvis å "leke" med deg - ettersom det passer ham!

grrr........ :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er han en drittsekk som har det morro på din bekostning, eller så er han usikker på deg og`. Du føler du får mange "signaler" som du ikke klarer å tolke, men kanksje han opplever det sånn fra deg og.

Jeg tror du må være mer direkte i dine samtaler med han. Dere hadde jo en avtale fredags kvelden forstod jeg. Når han da driver og ringer mange ganger, uten å dukke opp, så hadde hornene i panna vokst på meg. Spør han direkte NÅR han kommer. Om han prøver å skyve det unna, så spør han: "HVA vil du" ? Har dere en avtale, f.eks kl. 20, så kan han ikke drive å "tulle" ringe flere timer seinere. Da tar du IKKE telefonene. Send han en sms, at du ikke var intressert i å vente på en som IKKE kom, derfor gikk DU ut. ( selv om du egentlig sitter hjemme i sofaen, men det vet jo ikke han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

For en merkelig oppførsel, har aldri hørt om none som har holdt på slik. Neste gang han ringer så ville jeg rett og slett spurt om hva i all verden det er han egentlig driver med. Er han sammen med en annen og ringer bare for å forsikre seg om at du venter på han?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Uten at jeg kan vite noe sikkert kan det virke som om han holder deg på gress, og kun ringer for at du ikke skal miste interessen. Noen mennesker er slik; vedkommende vil ikke ha deg, men vil at du skal fortsette å være forelsket i ham/henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det virker som om han bare ringer for å få henne til å fortsatt ha interessen. Og det er utrolig dårlig gjort !!! :evil:

Men sukk så vanskelig det er å gjøre seg hard, og late som om man ikke bryr seg når det endelig ringer........Når man har ventet...

Men det er nok det en bør gjøre.....

(trekker paraleller til telefonselgere jeg- de høres jo oftest så hyggelige og greie og koselige ut, og man ønsker ikke å være uhøffelig eller si nei - og så plutselig har man sagt ja til ting man egentlig ikke er interessert i.....(hehe slik er jeg) ....må trene meg på å være hard *ler*)

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prøve å oppsummere mye av det å være menneske, ved å skrive ned en anekdote her.

En mann kjører på landeveien. Det er en øde landevei, med den type landskap rundt seg som ville ha blitt fremstillt i forskjellige askegrå farger. La oss for dramatikkens formål også anta at det regner, og det er en sur kald bris fra havet. La oss videre si at det er sent på kvelden.

Selvfølgelig punkterer han. Slik som vi alle ville ha gjort. Slik som du ville ha gjort. Han er en foretaksom herremann, som prompte går ut av bilen for å ordne opp. Han finner ut at han har et reservedekk....men mangler jekk.

-Ikke noe problem, tenker mannen. -De er jo bare å gå bort til den bondegården der borte....der må de jo ha en jekk.

Han legger i vei.

Og så begynner han å tenke.

-Det er jo veldig sent å banke på hos noen nå. Tenk om de blir sinte. De sitter gjerne og spiser kveldsmat; kanskje jeg forstyrrer dem midt i bleieskiftet? Kanskje de har besøk, og er midt i konjakken nå. Kanskje de tror jeg er en farlig ransmann, som skal kaste meg over dem og rovmyrde dem? Da blir de jo livredde. Jeg ser jo litt tåpelig ut og her......når jeg kun er kledd i t-skjorte og treningsbukse med tøfler? kanskje de vil synes jeg er teit?

Turen tar en 10 minutter, og mannen banker på. Det kommer en vennlig kar ut, som ser tegningen med en gang. Før han får sjanse til å si noe, utbryter vår helt "Bare behold den helvettes jekken!!", og snur på helen for å forsvinne ut i nattemørket.

Det fyren din har gjort.......er.....ganske dårlig, ja. Men......av en eller annen grunn er han nærmest på knærne desperat nervøs for noe. Han tror gjerne at du ikke er interessert. Og hvis han holder på slik......så vil det naturligvis gå troll i ord. Jeg tror han har en eller annen merkverdig mindreverdighetsdialog gående inne i seg. Min forståelse av ham.....er at han er på knærne etter deg.

En prat med han, kanskje? Jeg er jo klar over at du på en måte vil gå inn å være "mor" her, men........det er nå slik, at vi alle kan havne i en slik situasjon... og som regel skal det ikke så mange ord til før vi kommer ut av det.

Håper det går bra......

milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, jeg fikk samme følelsen som Milla hadde.......

Ja, jeg tror han har noe annet på gang med ei annen en eller en..:)

Folk som er så usikker på seg selv har noe å skule!!!!

Det finns da grenser. jeg tror han har en annen, og er veldig usikker på hva han vil...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du burde hvertfall ta det opp med han, at du synes hans oppførsel er mildt sagt bisarr og at du gjerne vil vite hvor han står i forhold til dere to.

Aldri i verden om jeg ville funnet meg i denslags oppførsel, at en jeg var sammen med konstant ringte meg. Jeg ville følt det som kontroll og svært nedverdigende.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...