Gå til innhold

Sår/sprekk mellom kjønnsleppene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å forklare, men jeg har noe som ser ut som en bitteliten rift mellom indre og ytre kjønnsleppe på den ene siden. Helt øverst nært klitoris. Denne har vært her i åresvis og svir hvis jeg berører den, ellers merker jeg ikke noe til den. Men sår gror jo, så det er kanskje ikke et sår? Hva annet kan det være, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det?

Anonymkode: e3c1e...f61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Litt vanskelig å forklare, men jeg har noe som ser ut som en bitteliten rift mellom indre og ytre kjønnsleppe på den ene siden. Helt øverst nært klitoris. Denne har vært her i åresvis og svir hvis jeg berører den, ellers merker jeg ikke noe til den. Men sår gror jo, så det er kanskje ikke et sår? Hva annet kan det være, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det?

Litt vanskelig å si, kan være alt fra en el annen slags eksem eller at du bruker å vaske deg/tørke deg jevnlig med noe som gjør at såret aldri får grodd. 

Anonymkode: 9e8b8...c18

Skrevet

Har du vært hos legen med dette? Det kan være en hudsykdom. Den kan gjøre huden tynnere og gi rifter. Kan behandles med kremer som holder den i sjakk, så ville definitivt tatt en tur til legen hvis du ikke har vært det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 23.05):

Lichen sclerosus

Anonymkode: 2da43...fc3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Lichen sclerosus

Ja, var den jeg tenkte på. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lichen sclerosus

Første som slo meg også. Ts bør gå til gynekolog og få en sjekk og dertil riktig behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...