AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Litt vanskelig å forklare, men jeg har noe som ser ut som en bitteliten rift mellom indre og ytre kjønnsleppe på den ene siden. Helt øverst nært klitoris. Denne har vært her i åresvis og svir hvis jeg berører den, ellers merker jeg ikke noe til den. Men sår gror jo, så det er kanskje ikke et sår? Hva annet kan det være, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? Anonymkode: e3c1e...f61
AnonymBruker Skrevet 4. august #2 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Litt vanskelig å forklare, men jeg har noe som ser ut som en bitteliten rift mellom indre og ytre kjønnsleppe på den ene siden. Helt øverst nært klitoris. Denne har vært her i åresvis og svir hvis jeg berører den, ellers merker jeg ikke noe til den. Men sår gror jo, så det er kanskje ikke et sår? Hva annet kan det være, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? Anonymkode: e3c1e...f61 Litt vanskelig å si, kan være alt fra en el annen slags eksem eller at du bruker å vaske deg/tørke deg jevnlig med noe som gjør at såret aldri får grodd. Anonymkode: 9e8b8...c18
yabbadoo Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Har du vært hos legen med dette? Det kan være en hudsykdom. Den kan gjøre huden tynnere og gi rifter. Kan behandles med kremer som holder den i sjakk, så ville definitivt tatt en tur til legen hvis du ikke har vært det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 23.05): Litt vanskelig å forklare, men jeg har noe som ser ut som en bitteliten rift mellom indre og ytre kjønnsleppe på den ene siden. Helt øverst nært klitoris. Denne har vært her i åresvis og svir hvis jeg berører den, ellers merker jeg ikke noe til den. Men sår gror jo, så det er kanskje ikke et sår? Hva annet kan det være, og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det? Anonymkode: e3c1e...f61 Lichen sclerosus Anonymkode: 2da43...fc3 2
yabbadoo Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lichen sclerosus Anonymkode: 2da43...fc3 Ja, var den jeg tenkte på. 1
Duff Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lichen sclerosus Anonymkode: 2da43...fc3 Første som slo meg også. Ts bør gå til gynekolog og få en sjekk og dertil riktig behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå