AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Samboer har plutselig fått for seg at jeg ikke lenger kan bruke det store badehåndkleet mitt med flamingoer på, siden det er et symbol på at man er swingers. Han påstår at folk ser på oss på stranda pga dette. Jeg synes dette er fullstendig latterlig. Jeg har aldri hørt om dette før, men det finnes jo flusst med ting med flamingoer på, uten at eierne har noe med swingers å gjøre. Swingers folket er vel heller ikke så dumme at de tror det er medlemmer i "klubben" hver gang de ser en Flamingo... Anonymkode: d467e...797 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august haha nei, det har jeg aldri tenkt over. Alle på stranda har store oppblåsbare flamingoer jo, og flamingoer var overalt på strandtingene til nille i fjor (eller var det forfjor) Anonymkode: c5eeb...ec8 15
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Da må samboeren din slutte å spise ananas også😁 Anonymkode: c3ed7...aed 17 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Nei, dette har jeg aldri hørt om. Det blir som ananasfigurer i vinduet. Hørte en gang at det betyr det samme. Det er jo bare tull. Hadde ikke brydd meg. Anonymkode: b26c5...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Det er nok en svært snever krets som mener det betyr dette. Jeg ville stilt spørsmålstegn ved hvor mannen har hørt dette. Anonymkode: b9a3b...f56 6
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Nei så dust. En flamingo er da en helt vanlig fugl å ha på et strandhåndkle. Jeg har en puma på mitt, kanskje jeg egentlig er en cougar på jakt etter unge gutter? 🤷♀️ Selvsagt kan du bruke strandhåndkleet ditt. Kjæresten din er teit. Anonymkode: 431cd...89b 2 8
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Jeg synes det er rart med voksne mennesker som har badehåndkle med flamingoer på, men har aldri tenkt på at det har noe med swingers å gjøre 😅 Anonymkode: 7dd7b...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Jeg vet om både ananas og flamingo, men antar absolutt ikke andre hinter subtilt med f.eks flamingo-håndkle eller ananas-intetiør. Disse tingene er såpass vanlige som pynt på ting, og i tillegg ikke helt allmennkjent at er noe seksuelt, så det er kjæresten din som er teit her. Anonymkode: 0a357...16e 7
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er rart med voksne mennesker som har badehåndkle med flamingoer på, men har aldri tenkt på at det har noe med swingers å gjøre 😅 Anonymkode: 7dd7b...6eb Veldig vanlig med litt "spreke" mønster på strandhåndklær altså. Anonymkode: 0a357...16e 5
jukkapalme Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august Haha, aldri hørt om kjæresten din er litt småteit 🦩Er jo vanlig med fargeglade, mønstrede strandhåndklær. 5
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Jeg kjenner til at flamingoer og ananas betyr noe i visse kretser, men det har null betydning ute på en vanlig strand. Er dere på strender som retter seg spesifikt mot visse miljøer, så ville jeg tenkt litt over det, men ikke på en vanlig offentlig strand. Det er litt det samme som at en grønn lue betyr "tilgjengelig" på fjellet. Ja, på arrangerte singelturer ja, men det betyr ikke at enhver person man møter uavhengig av setting er tilgjengelig hvis de bruker grønt... Anonymkode: 3921f...e04 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Har en nabo som bruker en hawaiiskjorte med flamingoer på, gudene vet hvem han swinger seg med for har er like singel som meg. Jeg kjøpte en ananas her en dag og bar den opp ned, får ikke håpe noen så meg. Anonymkode: 8a39c...5cb 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august Tradisjonen eller myten eller hva man skal si, er vel en rosa flamingo i hagen, sånn hagefigur. Eller, utenfor RV-en. Det er jo sånn white trash amerikaner-greie, ikke europeisk. Og heller ikke like utbredt som flamingo-dekor er på sommeren 😅 Isåfall driver Nille swingersklubb på kveldene, så mye ananaser og flamingoer de har overalt hele sommeren. Anonymkode: 54cb1...be8 10 3
Sander33 Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august Flamingo er godet kjent tegn i swingers kretser, ja. Seksuelt frigjorte. Du bør ha annet mønster ja🤣 2
k4ren Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er nok en svært snever krets som mener det betyr dette. Jeg ville stilt spørsmålstegn ved hvor mannen har hørt dette. Anonymkode: b9a3b...f56 Dette er veldig allmenn kunnskap altså, selv for alle oss ikkeswingers. Men hadde ikke tenkt på det om jeg så det håndkleet altså, tenker mer på palmer, neonlys og Miami om jeg ser de flamingoene.
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Med den traurige samboen trenger du flere ananas 🍍 og flamingoer 🦩 🦩 🦩 🦩 🦩 Anonymkode: 82d96...fb3 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august Som faktisk swinger, kan vi påpeke og humre oss i mellom når vi se noen med flamingo eller ananas. Vi er også meget klar over at begge "symbolene" finnes overalt i interiør og badetilbehør. Så vi tenker aldri at noen er swingere bare fordi 😅 "Før i tiden" bruktes symbolene (flamingo i forhagen eller ananas opp-ned i vinduet) som symbol for å si fra til andre swingere at man var tilgjengelig... I dag finnes det så mange apper og digital kommunikasjon at vi finner hverandre helt uten hemmelige symboler 😉 Anonymkode: d1e77...59c 5 3
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjenner til at flamingoer og ananas betyr noe i visse kretser, men det har null betydning ute på en vanlig strand. Er dere på strender som retter seg spesifikt mot visse miljøer, så ville jeg tenkt litt over det, men ikke på en vanlig offentlig strand. Det er litt det samme som at en grønn lue betyr "tilgjengelig" på fjellet. Ja, på arrangerte singelturer ja, men det betyr ikke at enhver person man møter uavhengig av setting er tilgjengelig hvis de bruker grønt... Anonymkode: 3921f...e04 Er på vanlige strender, ja. TS Anonymkode: d467e...797
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august Hvordan får man plassert en ananas opp ned i et vindu? Sånn av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 431cd...89b 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #20 Skrevet 4. august Sander33 skrev (5 timer siden): Flamingo er godet kjent tegn i swingers kretser, ja. Seksuelt frigjorte. Du bør ha annet mønster ja🤣 Det samme er kjede rundt ankelen i andre kretser, ananas, kjede rundt halsen etc etc etc. Sannsynligvis har du en haug av slike tegn eller symboler uten å ane hva det betyr. Hvor ofte opplever du at folk kommer bort og tar kontakt av den grunn? Folk som er del av noe "miljø" vet utmerket godt at de tingene trolig har null betydning for resten av befolkningen. Jeg er blant dem, og tro meg vi kjenner hverandre igjen på blikk hvordan man ellers opptrer etc. Det er IKKE sånn at jeg tror naboen inviterer oss over fordi ungene har lagt igjen baderingen med Flamingo eller bikkja leken formet som en ananas 😂 Kjære vene. Pust med magen. Ingen bryr seg. Har ei venninne som elsker Flamingoer, er dypt kristen og har hatt en mann gjennom livet. Hun har aldri hatt uheldige opplevelser. Anonymkode: 113ac...3b2 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå