AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Når kjente du at babyen dun begynte å sparke? ❤️ Anonymkode: ae555...153
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Jeg hadde morkaken foran, men på ultralyd i uke 18 fortalte de meg at jeg kanskje allerede kunne kjenne litt. Det var som små «bobler» mot bekkenet. Så jeg kjente det fra uke 18. Anonymkode: 06e33...538 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Kjente det uke 14 som førstegangs. I uke 16 kunne samboer kjenne sparket når han holdt hånden sin der. Anonymkode: f78b2...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Kjente vel noe fra ca 16 uker, men var ikke helt overbevist om at det faktisk var baby før uke 22/23 (og ikke bare luft i magen😅). Er mer i ettertid at jeg skjønner at jeg kjente noe tidligere. Førstegangsfødende og morkaken foran. Uke 32 nå. Veldig tydelig nå🥰 Anonymkode: 12f83...646 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august 14-15 uker med alle tre. Mannen kjente utenpå fra uke til 15. Anonymkode: 742a1...a9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Første: uke 17 (morkake bak), andre: uke 23 (morkake foran), tredje: uke 18 (morkake bak) Anonymkode: 65011...391 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Har hatt morkaka foran i alle tre svangerskap. Kjente det fra uke 15 i første svangerskap, ca 14 i andre, og 12 i tredje. I det første svangerskapet hadde jeg allerede gjettet meg til hvordan morkaka var plassert før OUL, basert på hvor jeg kjente spark og ikke. Jeg hadde rett. 😉 Med tredje mente gynekolog at det var umulig å kjenne spark så tidlig, men jeg vet hva jeg kjente. Det første jeg kjente var ikke «bobler» som noen beskriver, men liksom kiling. Litt som at det er en liten musefot inni deg som skraper deg på innsiden. Senere blir det til små dytt. Anonymkode: e8469...14b 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Uke 19 kjente jeg tydelige spark Anonymkode: 813e4...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august De første pokingene kjente jeg mellom uke 14 og 15, helt svakt og slik at jeg var usikker i starten. Mange ville nok aldri tenkt over så svake bevegelser. Ved 16 uker hadde det blitt så etablert at jeg var veldig bekymret da det var stille en dag. Skikkelige spark utenpå magen kjente jeg først i uke 18, men det tok flere uker til før det var slike spark å kjenne daglig. Jeg hadde morkaken bak. Anonymkode: 53e0f...1df 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august Uke 17 med nr 1, morkake bak. Uke 18 med nr 2, morkake foran Anonymkode: 557ba...659 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august Uke 16-17 med morkake foran Uke 13 med morkake foran Uke 14 med morkake foran Anonymkode: b641a...005 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august Kjente fra uke 15, som førstegangs. I starten var det bare litt kiling, så jeg var usikker på om det var innbilning første uka, men så ble det etterhvert veldig tydelig at det var babyen. Anonymkode: eb7e7...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august Begynte å kjenne så smått i uke 12, og nå er jeg 18+4 og kjenner det godt. Begynner å bli kraft i sparkene hans. Har morkaken bak, og er flergangsfødende Anonymkode: 206f0...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begynte å kjenne så smått i uke 12, og nå er jeg 18+4 og kjenner det godt. Begynner å bli kraft i sparkene hans. Har morkaken bak, og er flergangsfødende Anonymkode: 206f0...1cc Har nok mye å si med morkaka bak? Jeg er 18+1 og kjent bevegelse i noen uker men føler ikke sparkene har så mye kraft enda. Men var mye mer kraft i svangerskapet før dette, så kan jo hende det har litt å si med hvem det er inni magen. Hatt morkaken foran med alle sammen Anonymkode: b641a...005 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Jeg kjente det i uke 17.5. Jeg husker det veldig godt fordi jeg ikke visste at jeg var gravid.... Så det var spesielt. Anonymkode: dc80c...443 1
Yoshi Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august Har kjent det tidlig med alle mine. Rundt uke 13-15. Denne gangen har jeg morkaken foran og kjente det fremdeles tidlig, men kun på ett sted. Tok lenger tid før jeg kunne kjenne spark overalt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august Kjente det i fra uke 15-16 med førstemann, men var litt usikker på hva det var i starten - om det var baby, luft eller noe annet. Med andremann kjente jeg det fra uke 13-14, men trodde det var innbilning en stund siden det var så tidlig. Skjønte etter hvert at det ikke var det. Morkaken foran begge gangene. "Alle" sier man da kjenner liv seint, men det stemte ikke for meg. Anonymkode: 0d8c3...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august Jeg kjente det første gang i uken 21🥰 Anonymkode: 11fbf...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august Kjente det samme uke som ultralyd(ca uke 18). Ganske sikker på at mannen kunne føle det på utsiden av magen innen uke 22 😊 Morkaken bak I starten trodde jeg det var luft i magen 😅 Anonymkode: 75485...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå