AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Vi venter tvillinger og er på jakt etter tvillingvogn. Har prøvd å sjekke alle barnebutikker jeg kommer på, men eg det faktisk BARE bugaboo som har vogn fra nyfødt? ser det finnes mange triller, men alle er vendt motsatt vei og ser ut til å passe større barn. Noen som kan hjelpe? Prisen er jo sinnsyk!! Anonymkode: 28591...fa6
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Nei, flere som har det. F.eks beemo. https://www.jollyroom.no/barnevogner/soskenvogner/dobbelvogn/beemoo-move-twin-2-in-1-soskenvogn-asphalt?gad_source=1&gad_campaignid=18085455502&gclid=CjwKCAjwkbzEBhAVEiwA4V-yqhoVgVLdrtqhUdBwTOsOpoeUUpwv4vgnf5Gm9coHMRUDaWU4UmWneBoC65kQAvD_BwE Cybex gazelle kan også brukes med to liggedeler, men selges med bare en liggedel av de jeg har sett så da må man kjøpe til ekstra liggedel. Anonymkode: 2b391...a93 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Du kan også bruke Uppababy vista v2/v3 med to bagdeler, men du må kjøpe adapter og ekstra bagdel+sittedel Anonymkode: ab87c...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Takk for svar! men har man god oversikt over begge barna når dem ligger på det viset? Og blir ikke det ene barnet bare å måtte stirre i en bag når dem blir eldre og går over til sittedel? og beemo: tror dere den egner seg godt som hovedvogn? Jeg elsker å gå tur, så må funke på allslags vær og føre 😅 Anonymkode: 28591...fa6
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Vi hadde mountain buggy duo. Dyr, men varer lenge og er god å trille. De billige vognene er ofte tyngre og mindre brukervennlige. Det er mulig å finne pent brukt på finn. Vi kjøpte vår der for halv pris av full. Anonymkode: b3a88...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Elsket min Bugaboo Donkey, og bruktmarkedet var såpass hett (i hvert fall for noen år siden), at jeg fikk solgt min vogn videre til en god pris, så vogna «kostet meg» kun 5000. Liker å se slik på det, for den koster ja 😅 Anonymkode: 5bc7f...339
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Emmaljunga har en: https://www.rudo.no/products/emmaljunga-2025-double-sento-2x-liggedel-outdoor-black?gad_source=1&gad_campaignid=22110383695&gbraid=0AAAAACWUr06dAW7DPIHzZaUQhuO0FuNmS&gclid=EAIaIQobChMI9rqq-63vjgMV9A-iAx2cUTG2EAQYASABEgKurPD_BwE så på den fordi vi var fornøyd med emmaljunga til eldste , men vi skulle «bare» ha den som søskenvogn, og var få brukte til salgs. Kjøpte en brukt bugaboo og var veldig fornøyd. Anonymkode: 7eb04...18d 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Jeg har hatt Bugaboo Donkey, den er helt fantastisk. Vil heller ikke ha småunger fra meg, det er jo både koselig og nødvendig å se de for min del. Men vi kjøpte brukt. Elsket den vogna! Anonymkode: 894be...df1
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! men har man god oversikt over begge barna når dem ligger på det viset? Og blir ikke det ene barnet bare å måtte stirre i en bag når dem blir eldre og går over til sittedel? og beemo: tror dere den egner seg godt som hovedvogn? Jeg elsker å gå tur, så må funke på allslags vær og føre 😅 Anonymkode: 28591...fa6 Slik kan man montere sittedelene Anonymkode: 2b391...a93 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august De aller fleste merker har i dag mulighet for tvilling. Anonymkode: c2dc8...d1b 1
Kokoknit Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august Tror også at Thule urban glide 3 har duovogn som kan brukes, men må sjekkes at man kan bruke 2 bagdeler på den eller om det bare er for en bag og en sportsdel. Det blir da en enorm vogn som blir vanskelig å få med på buss i oslo f.eks., men er overlegen på snøføre og ujevnt underlag ellers 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå