Gå til innhold

Kjole nr 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har/hadde dere kjole nr 2, som dere bytter/bytta til etter middag? Jeg ønsker meg det. Noen som har sett noen fine?

Anonymkode: dbd57...56e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har/hadde dere kjole nr 2, som dere bytter/bytta til etter middag? Jeg ønsker meg det. Noen som har sett noen fine?

Anonymkode: dbd57...56e

Nei. Jeg valgte ut en kjole jeg ville glanse meg i hele dagen.  To syntes jeg er å flashe unødvendig . Så sinnsykt  mye penger bare en koster 

Anonymkode: a8f03...9e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde 0 kjoler, men om noen vil ha 2 kjoler (eller fler!) er da ikke min sak!? You do you. 

Som gjest har jeg hatt forskjellige antrekk på til vielsen og middagen etterpå. 

Anonymkode: 29ed2...3c6

• Liker 1
Skrevet

Min kone hadde to. Hun skiftet til nummer to da vi dro i gang dansegulvet, og hun var utrolig glad for det. Da hadde hun en som var mye enklere å bevege seg/danse i. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en, og var veldig fornøyd med det. Jeg var også opptatt av å ikke bruke for mye penger.

En venninne av meg hadde to. Hun byttet til kjole nr to før dansingen. Den var kortere og lettere å danse i. Jeg ser ikke noe galt i at hun valgte å gjøre det.

Gjør det som passer for dere!

Hvor du finner kjole nr 2? Jeg tenker du får se i samme butikker som man vanligvis kjøper kjole nr 1 i. Evt kan du vurdere brukt på nett? Jeg fant min kjole på Finn.no.

Og hva som er fint kommer an på øyet som ser. Og hva den skal brukes til. Ønsker du en kjole nr to for å se fin ut? For å vise mer hud enn under vielsen? For å ha noe lettere og mer praktisk (til dans f.eks.)?

Anonymkode: fbeb0...b65

Skrevet

Nei, det så jeg overhodet ingen grunn til. Jeg ville jo bruke den fine kjolen min mest mulig og lengst mulig. ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Og om man har dansegulv og skikkelig bryllupsfest er det nærmest et must!

- Er så behagelig å ha noe mindre varmt, og ikke minst noe man kan bevege seg i.

- alle har sett kjolen. Og få får med seg i at du hele tatt har byttet.

- utpå kvelden blir gulvet møkkete, og den lange kjolen vil treffe det. Samt at det er lett at noen dulter borti, eller søler litt.

- det gjorde toalettbesøk mye enklere 😂

prismessig er disse kortere «kjole nummer to» rimeligere, og veldig ofte på salg om du er en tur til London, for eksempel. 

Anonymkode: 6e82d...5e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg giftet meg i brudedrakt og skiftet til kjole etter middag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...