AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Ser veldig mange i sokker i sandaler nå, særlig yngre. Har det blitt en motegreie? Anonymkode: 6cda8...8b2
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Jeg har alltid lært at hvis det er så kaldt at du må ha sokker i sandalene, så er det for kaldt for sandaler... Anonymkode: 6e02b...110 5
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Bare når jeg kaster søpla 🤭😂 Anonymkode: ebdb4...ab2 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Er vel mest vanlig blant menn Anonymkode: 37cd5...796
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Sokker er på motet. Trenden startet vel ifjor. Det er hipt så lenge det varer.. Anonymkode: 1be98...db4 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er vel mest vanlig blant menn Anonymkode: 37cd5...796 Ser det mest på jenter og kvinner Anonymkode: 6cda8...8b2
Mardina Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Driter langt i om det er mote eller ikke. Bruker det innimellom 😄 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Veldig behagelig, synes jeg. Anonymkode: e1756...a08 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Ja det har blitt trendy 😅 Anonymkode: 41f35...4a8
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser veldig mange i sokker i sandaler nå, særlig yngre. Har det blitt en motegreie? Anonymkode: 6cda8...8b2 Virkelig? Kan ikke huske sist jeg så noen gå i sandaler i det hele tatt. De få gangene jeg ser det, er ansatte på sykehus. Anonymkode: 117d5...e2d
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Virkelig? Kan ikke huske sist jeg så noen gå i sandaler i det hele tatt. De få gangene jeg ser det, er ansatte på sykehus. Anonymkode: 117d5...e2d Hæ? Hvor i alle dager holder du til? Jeg ser sandaler overalt, i sommer har jeg vært i Kragerø, Kristiansand, Oslo, Trondheim og Fredrikstad. Sandaler overalt 😂 Anonymkode: 41f35...4a8 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august Ikke sokker men nylon ankelstrømper Anonymkode: 37cd5...796
Perelandra Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august Jeg får lett gnagsår på føttene, og i varmt vært er det god å slippe tette sko, så da bruker jeg sokker i sandalene. Folk må gjerne synes det er stygt eller umoderne, men jeg vil heller bli arrestert av motepolitiet enn å ha smertefulle gnagsår. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august Finnes jo sandal toe i både strømpebukser og ankelsokker. Da skal man se ganske nøye etter om man har det i sandalene hvis man trenger noe for å gjøre sandalene litt mer komfortabelt å gå med. Anonymkode: 775d6...047
AnonymBruker Skrevet 6. august #19 Skrevet 6. august Jeg bruker svart sokker med Birkenstock 😂😂 jeg må ha på sokker, men blir så klam på føttene om sommeren og da går jeg med sandaler. Bryr meg egentlig ikke særlig om hva andre tenker. Anonymkode: 759c2...588
AnonymBruker Skrevet 6. august #20 Skrevet 6. august Det som får gnagsår, kanskje dere går med feil type skotøy for føttene deres? Jeg selv går uten sokker. Klarer bare ikke sokker annet enn om det er heldekkende sko. Sokker i sandaler minner meg bare om: Anonymkode: e5a6e...346 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå