Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste årene fått en god del hårvekst i ansiktet. Sort, stritt hår. Jeg napper så mye jeg kan, men det er vanskelig å finne en god pinsett, og de vokser i utakt. Jeg barberer bort minst en gang om dagen. Jeg syntes dette er veldig plagsomt, og ser etter bedre løsning enn barberhøvel. Har noen fjernet hår med laser i salong? Funker dette? Hva med sånne lysapparater til hjemmebruk? Noen anbefalinger? 

Anonymkode: bee82...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grei erfaring med Alvaskin IPL til hjemmebruk for fjerning av småhår/dun i ansiktet. Har brukt den på litt tykkere hår i bikiniområdet og der er ikke resultatet like bra (enda). 

Kjøpte den brukt på Finn, så det var ikke store utgiften. 

Anonymkode: ad5bd...36b

Skrevet

Jeg vokser hjemme. Vokser alt fra 1 gang i uken til 2 ganger i mnd, anbefales. Jeg har masse tykt hår pga barbering. 

AnonymBruker
Skrevet
Queen94 skrev (1 time siden):

Jeg vokser hjemme. Vokser alt fra 1 gang i uken til 2 ganger i mnd, anbefales. Jeg har masse tykt hår pga barbering. 

Vokser du i ansiktet? Jeg har tykke sorte hår på haken. Hvor lange må de være for at voksen skal «ta»? Hvilken voks bruker du. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har grei erfaring med Alvaskin IPL til hjemmebruk for fjerning av småhår/dun i ansiktet. Har brukt den på litt tykkere hår i bikiniområdet og der er ikke resultatet like bra (enda). 

Kjøpte den brukt på Finn, så det var ikke store utgiften. 

Anonymkode: ad5bd...36b

Da er nok ikke den noe for meg. Jeg har sorte, tykke hår. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vokser du i ansiktet? Jeg har tykke sorte hår på haken. Hvor lange må de være for at voksen skal «ta»? Hvilken voks bruker du. 

Ja, vokser ansiktet. Ser noe hår kommer tilbake fort mens annet kan bruke lang tid. Vokser hjemme og syntes det er mer behagelig og fint for mitt ansikt. Jeg har sorte tykke hår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...