AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Jeg har de siste årene fått en god del hårvekst i ansiktet. Sort, stritt hår. Jeg napper så mye jeg kan, men det er vanskelig å finne en god pinsett, og de vokser i utakt. Jeg barberer bort minst en gang om dagen. Jeg syntes dette er veldig plagsomt, og ser etter bedre løsning enn barberhøvel. Har noen fjernet hår med laser i salong? Funker dette? Hva med sånne lysapparater til hjemmebruk? Noen anbefalinger? Anonymkode: bee82...2c9
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Jeg har grei erfaring med Alvaskin IPL til hjemmebruk for fjerning av småhår/dun i ansiktet. Har brukt den på litt tykkere hår i bikiniområdet og der er ikke resultatet like bra (enda). Kjøpte den brukt på Finn, så det var ikke store utgiften. Anonymkode: ad5bd...36b
Queen94 Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Jeg vokser hjemme. Vokser alt fra 1 gang i uken til 2 ganger i mnd, anbefales. Jeg har masse tykt hår pga barbering.
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Queen94 skrev (1 time siden): Jeg vokser hjemme. Vokser alt fra 1 gang i uken til 2 ganger i mnd, anbefales. Jeg har masse tykt hår pga barbering. Vokser du i ansiktet? Jeg har tykke sorte hår på haken. Hvor lange må de være for at voksen skal «ta»? Hvilken voks bruker du. Anonymkode: bee82...2c9
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har grei erfaring med Alvaskin IPL til hjemmebruk for fjerning av småhår/dun i ansiktet. Har brukt den på litt tykkere hår i bikiniområdet og der er ikke resultatet like bra (enda). Kjøpte den brukt på Finn, så det var ikke store utgiften. Anonymkode: ad5bd...36b Da er nok ikke den noe for meg. Jeg har sorte, tykke hår. Anonymkode: bee82...2c9
Queen94 Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Vokser du i ansiktet? Jeg har tykke sorte hår på haken. Hvor lange må de være for at voksen skal «ta»? Hvilken voks bruker du. Anonymkode: bee82...2c9 Ja, vokser ansiktet. Ser noe hår kommer tilbake fort mens annet kan bruke lang tid. Vokser hjemme og syntes det er mer behagelig og fint for mitt ansikt. Jeg har sorte tykke hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå