AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Eller hvertfall billige klær? Anonymkode: e3ab7...2ac
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Cubus og hm kan holde en stund til den prisen. Unngå polyester. Anonymkode: e15e3...e00
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Jeg går alltid innpå cubus, , Kappahl, H&M og sånne nettsider. Så trykker jeg innpå kategori "salg" eller "outlet" i menyen, de har alltid salg , selv om det ikke står på fremsiden. Så finner jeg alltid masse fint på 40% - 70 % i tillegg til at det er ganske billig fra før. Før sommeren fant jeg flere kjoler , shorts og t skjorter , som kostet fra 44 kr til 100 kr. Fikk masse skryt for kjolen til 44 kr. Anonymkode: 8350a...797
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Til barn eller voksne? Nytt eller kan det være brukt? Anonymkode: d673d...287 1
Stacy__ Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august HM, Lager 157, Cubus, Newyorker, Sparkjøp og innimellom Lindex (salg).
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Sparkjøp. Spesielt på tilbudssidene. Ellers kan du sikkert finne en del på Gis Bort på finn.no. Anonymkode: 4c9a1...7c0
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Til barn eller voksne? Nytt eller kan det være brukt? Anonymkode: d673d...287 Dette. Mye billig brukt. Bedre kvalitet osv også. Ville prøvd det før jeg kjøpte temu ræl. Anonymkode: 06200...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå