AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #1 Skrevet søndag kl 15:00 Jeg skal begynne å studere og ser frem til fadderuka. Har hørt fra venner og bekjente det er mye puling i den fadderuka. Stemmer dette? Anonymkode: 19802...74a
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #2 Skrevet søndag kl 18:33 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal begynne å studere og ser frem til fadderuka. Har hørt fra venner og bekjente det er mye puling i den fadderuka. Stemmer dette? Anonymkode: 19802...74a Kommer nok veldig an på studiet. Husker det som mye festing og ikke spesielt mye puling, det kom først senere rundt julefestene. Anonymkode: dd9c8...626
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:38 #3 Skrevet søndag kl 18:38 Det var nok mer i gamle dager at det var mye puling under fadderuka. Anonymkode: 0789f...b1e
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:39 #4 Skrevet søndag kl 18:39 Nope, handler om å bli kjent - ikke hoppe på hverandre som ville dyr. Vil jo helst ikke at fylleangsten skal forfølge en hele studietiden. Anonymkode: 12212...825
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:51 #5 Skrevet mandag kl 04:51 Nå er det noen år siden jeg deltok, men min erfaring er som en over her; det blir mer når det nærmer seg jul. Men det er jo også litt hva du gjør det til selv: vil du pule mye, så er det absolutt mulig å få det til. Men tenk litt over førsteinntrykket du gir dine medstudenter, som du kanskje skal være samme med i flere år. Jeg ville ha ventet litt med å ligge for mye rundt. Anonymkode: c9273...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå