Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det OK for en eleve å sitte alene i kontor med ansatt som IKKE er lærer eller lærerassistent?  Jeg tenk på en arrangement hvor en elev fra tilretteslaget fikk sitte alene i kontor med driftssjefen (mann) rundt en time hver uke i flere uke i videregående.  Doren var lukket og det var privat møte.  Er det noe kanskje normalt eller ikke?  Takk

Anonymkode: 7714b...6af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd her. Jeg er lærer og har hatt elever som har dratt stor nytte av å være noen timer med renholderne eller driftsleder. En hel dag i klasserommet kan være utfordrende for enkelte. I de tilfellene har det vært en helt super løsning. 

Anonymkode: 6b898...f11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det OK for en eleve å sitte alene i kontor med ansatt som IKKE er lærer eller lærerassistent?  Jeg tenk på en arrangement hvor en elev fra tilretteslaget fikk sitte alene i kontor med driftssjefen (mann) rundt en time hver uke i flere uke i videregående.  Doren var lukket og det var privat møte.  Er det noe kanskje normalt eller ikke?  Takk

Anonymkode: 7714b...6af

Det kan være det ja, hvorfor spør du ikke den personen det gjelder - den voksne - fremfor å spørre på nett?

Anonymkode: e73f9...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...