AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Er det OK for en eleve å sitte alene i kontor med ansatt som IKKE er lærer eller lærerassistent? Jeg tenk på en arrangement hvor en elev fra tilretteslaget fikk sitte alene i kontor med driftssjefen (mann) rundt en time hver uke i flere uke i videregående. Doren var lukket og det var privat møte. Er det noe kanskje normalt eller ikke? Takk Anonymkode: 7714b...6af
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd her. Jeg er lærer og har hatt elever som har dratt stor nytte av å være noen timer med renholderne eller driftsleder. En hel dag i klasserommet kan være utfordrende for enkelte. I de tilfellene har det vært en helt super løsning. Anonymkode: 6b898...f11
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det OK for en eleve å sitte alene i kontor med ansatt som IKKE er lærer eller lærerassistent? Jeg tenk på en arrangement hvor en elev fra tilretteslaget fikk sitte alene i kontor med driftssjefen (mann) rundt en time hver uke i flere uke i videregående. Doren var lukket og det var privat møte. Er det noe kanskje normalt eller ikke? Takk Anonymkode: 7714b...6af Det kan være det ja, hvorfor spør du ikke den personen det gjelder - den voksne - fremfor å spørre på nett? Anonymkode: e73f9...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå