Resignert Skrevet mandag kl 10:02 #21 Skrevet mandag kl 10:02 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det normale samleiet - fra penetrering til mannens utløsning - varer faktisk bare 3-5 minutter. Dette er det gjort undersøkelser på og tallene må antas å stemme. Selvsagt kan dette variere. Her regner man altså ikke inn forspill. Man regner heller ikke inn en eventuell runde til. Man måler altså ikke den samlede tiden med sex, kun det ene samleiet. Anonymkode: ff955...dc8 Det varierer nok voldsomt. Alt fra 10 sekunder til sikkert over en time. Om kvinnen er kåt, holder seg våt, er multiorgastisk, og mannen er kåt og utholdende, så kan samleiet bli både langvarig og svært givende for begge. Dessverre er det sjelden det klaffer så godt.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:04 #22 Skrevet mandag kl 10:04 Samleie er oppskrytt. Høyrehånda mi gjør en mye bedre jobb enn en slapp mus… Anonymkode: bff73...416
DeLorean Skrevet mandag kl 13:23 #23 Skrevet mandag kl 13:23 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samleie er oppskrytt. Høyrehånda mi gjør en mye bedre jobb enn en slapp mus… Anonymkode: bff73...416 Høyrehånda mi gjør en dårlig jobb, men venstre derimot. Er keivhendt.
Majer Skrevet mandag kl 13:30 #24 Skrevet mandag kl 13:30 Jeg holder lenger med partnere jeg ikke har følelser for. Så de fleste har vel tenkt at jeg er en som holder lenge når jeg i virkeligheten holder helt gjennomsnittlig med en jeg har følelser for. Kan jo dreie seg om følelser i ditt tilfelle og? Naturlig at han holder kortere enn en ons eller ff
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:48 #25 Skrevet mandag kl 13:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samleie er oppskrytt. Høyrehånda mi gjør en mye bedre jobb enn en slapp mus… Anonymkode: bff73...416 Du har vel en liten snopp da.... Anonymkode: df823...dd4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:24 #26 Skrevet mandag kl 15:24 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samleie er oppskrytt. Høyrehånda mi gjør en mye bedre jobb enn en slapp mus… Anonymkode: bff73...416 Liten pikk er pikk det og Anonymkode: cfb9e...ce3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:30 #27 Skrevet mandag kl 15:30 AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 14.52): Hvordan si på en fin måte at det hadde vært kjekt om han kunne holdt litt igjen? det tar han typ 3 minutter så kommer han. Fyren er 50, og har vært i forhold i mange mange år og jeg tenker jo at erfaring burde vel tilsi at han skjønner dette? Anonymkode: 1fe63...768 Ja da SIER man hvordan man vil ha det ! For eksempel " jeg elsker å holde på lenge, kan sikkert komme 10 ganger og setter stor pris på at du er utholden og kommer etter at jeg er tilfreds...." sånn ca det jeg sa til min nye kjæreste ( mann over 50) og vet du....han føler seg som verdens beste elsker!! Noe han også er ( blitt med meg) Klar og tydelig kommunikasjon altså! Anonymkode: afc5b...778 1
Bamseklemmer Skrevet tirsdag kl 03:33 #28 Skrevet tirsdag kl 03:33 AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 14.52): Hvordan si på en fin måte at det hadde vært kjekt om han kunne holdt litt igjen? det tar han typ 3 minutter så kommer han. Fyren er 50, og har vært i forhold i mange mange år og jeg tenker jo at erfaring burde vel tilsi at han skjønner dette? Anonymkode: 1fe63...768 Hvis små pauser ikke forstyrrer din orgasme, ville jeg anbefale det👏 Det er en fin måte å si det på: at du vil at sexen skal vare lengre. Forresten blir han mere utholdende med kondom, eller er det uaktuellt for dere begge? Det finnes også kremer som gjør menn mere utholdende, men også en krem som har motsatte virkning. Tror nok han blir fornøyd når du er fornøyd.. for sex er jo igrunn et samarbeid med god kommunikasjon, og med tålmodighet og omsorg for hverandres nytelse. Derfor tilpasser vi oss hverandre, og spør om noe vil endres, for å maksimere nytelsen. Jeg har prøvd treningmetoder som gjør at jeg skal bli mere utholdende, men til ingen nytte. Jeg tåler bare ikke å høre på nytelseslyder😅 Vi testet dette en gang med hørselsvern, da tok det litt lengre tid før jeg kom. Men da var det fantasien som overtok utløsningen.. Det eneste som gjør meg mere utholdende, er et tålmodig og opphissende forspill. Men klarer maks 5 min konstant penetrering. Med små pauser kan vi kose mye lengre🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå