Gå til innhold

Han er rask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan si på en fin måte at det hadde vært kjekt om han kunne holdt litt igjen? 
det tar han typ 3 minutter så kommer han. Fyren er 50, og har vært i forhold i mange mange år og jeg tenker jo at erfaring burde vel tilsi at han skjønner dette? 

Anonymkode: 1fe63...768

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan si på en fin måte at det hadde vært kjekt om han kunne holdt litt igjen? 
det tar han typ 3 minutter så kommer han. Fyren er 50, og har vært i forhold i mange mange år og jeg tenker jo at erfaring burde vel tilsi at han skjønner dette? 

Anonymkode: 1fe63...768

Vel. 3-5 minutter er perfekt lengde på selve samleie for min del. Særlig over det, så blir det kjedelig, så blir det bare ubehagelig.

Om han er «programmert» på de minuttene han er, så kan det jo hende hans tidligere partner heller ikke ønsket lange samleier💁🏼‍♀️. Det er mange av oss😊

Anonymkode: b7f4f...09a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vel. 3-5 minutter er perfekt lengde på selve samleie for min del. Særlig over det, så blir det kjedelig, så blir det bare ubehagelig.

Om han er «programmert» på de minuttene han er, så kan det jo hende hans tidligere partner heller ikke ønsket lange samleier💁🏼‍♀️. Det er mange av oss😊

Rakk/ rekker du å komme i løpet av så kort tid?

Skrevet

Snakket du med han før du tok det opp her? Ikke? Da vil jeg si at dere har et større problem.

.

Anonymkode: 5fe36...d4d

• Nyttig 1
Skrevet

Kjøp noe leketøy du kan bruke samtidig. Og legg opp til litt oppvarming

Når det er sagt burde vel partner legg inn noen "kunstpauser" så dere er i synk :sengekos:

Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

Rakk/ rekker du å komme i løpet av så kort tid?

Jeg får orgasme av klitorisstimuli. Det tar 30-90 sekunder, hver gang. Uten unntak😊

Orgasme av samleie alene er helt uaktuelt. Da har jeg like stor sjanse til å få orgasme av å bli klødd på ryggen.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes du bare skal si det som det er.

Har det omvendte problemet med min nye kjæreste, hun kommer aldri, ikke for seg selv engang. Skal gi henne beskjed i morgen om å ta seg sammen. 

Anonymkode: 23bf6...7ee

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg får orgasme av klitorisstimuli. Det tar 30-90 sekunder, hver gang. Uten unntak😊

Orgasme av samleie alene er helt uaktuelt. Da har jeg like stor sjanse til å få orgasme av å bli klødd på ryggen.

Er det da ikke  like greit å be han fikse seg selv (runke) med ene hånda, og klø deg på ryggen med den andre? Jeg skjønner meg egentlig ikke på damer som sier de ikke får noe som helst ut av knulling,  men likevel er med på det.

• Nyttig 1
Skrevet
Resignert skrev (12 minutter siden):

Er det da ikke  like greit å be han fikse seg selv (runke) med ene hånda, og klø deg på ryggen med den andre? Jeg skjønner meg egentlig ikke på damer som sier de ikke får noe som helst ut av knulling,  men likevel er med på det.

Jeg syntes samleie er veldig koselig og intimt. Samtidig føles det godt. Jeg har aldri skrevet at jeg ikke liker samleie.

Har ikke spurt mannen min direkte, men det virker som om han foretrekker å avslutte sex med et samleie, en å runke+klø meg på ryggen 💁🏼‍♀️

Jeg er helt sikker på at det er masse ting i livet du syntes er hyggelig, koselig, morsomt, godt etc helt uten at du får orgasme av det? Eller er du en type som burde vie livet ditt til forskning og studier som et unikum? «Mannen som får orgasme av alt»

Mest av alt tror jeg du bare er ute etter å kverulere og krangle med «tungpulte» damer. Alle som har vært på forumet her mer enn en kvarter, vet at det er dine værste fiender i livet💁🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Resignert skrev (30 minutter siden):

Kan du tenke deg at man kan like, til og med elske, å bli klødd på ryggen selv om man ikke får orgasme av det? Får dere menn orgasme av absolutt alt dere liker seksuelt? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg syntes samleie er veldig koselig og intimt. Samtidig føles det godt. Jeg har aldri skrevet at jeg ikke liker samleie.

Har ikke spurt mannen min direkte, men det virker som om han foretrekker å avslutte sex med et samleie, en å runke+klø meg på ryggen 💁🏼‍♀️

Jeg er helt sikker på at det er masse ting i livet du syntes er hyggelig, koselig, morsomt, godt etc helt uten at du får orgasme av det? Eller er du en type som burde vie livet ditt til forskning og studier som et unikum? «Mannen som får orgasme av alt»

Mest av alt tror jeg du bare er ute etter å kverulere og krangle med «tungpulte» damer. Alle som har vært på forumet her mer enn en kvarter, vet at det er dine værste fiender i livet💁🏼‍♀️

Kan du forstå hvordan man kan være sur og bitter på kvinner fordi flertallet av oss har en anatomi som ikke er 100% tilfredsstillende for menn med denne meningen? Det er absolutt null, niks, nada man har gjort galt eller får endret på det, men vi skal visst helst ha dårlig samvittighet og skamme oss litt. Som om ikke vi selv hadde synes det var praktisk å kunne komme på en to tre av litt ut og inn med en hvilken som helst mann.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bimbo skrev (5 minutter siden):

Kan du forstå hvordan man kan være sur og bitter på kvinner fordi flertallet av oss har en anatomi som ikke er 100% tilfredsstillende for menn med denne meningen? Det er absolutt null, niks, nada man har gjort galt eller får endret på det, men vi skal visst helst ha dårlig samvittighet og skamme oss litt. Som om ikke vi selv hadde synes det var praktisk å kunne komme på en to tre av litt ut og inn med en hvilken som helst mann.

I tillegg så skal vi helst kjøre massevis med knipeøvelser daglig for å gjøre sex for mannen enda deiligere, samtidig som vi selv skal ta 100 % ansvar for vår egen orgasme ved å stimulere klitoris selv.

Anonymkode: 7b057...beb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bimbo skrev (10 minutter siden):

Du synes ikke det blir litt ironisk å syte over dette her i en tråd som heter "han er rask", som handler om at menn skal endre sin anatomi for å tilfredsstille kvinner?

Anonymkode: b875a...82e

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du synes ikke det blir litt ironisk å syte over dette her i en tråd som heter "han er rask", som handler om at menn skal endre sin anatomi for å tilfredsstille kvinner?

Anonymkode: b875a...82e

Ikke i det hele tatt, det var svar på en avsporing, som begynte med at en kvinne kalte 3-5 min perfekt. Jeg er enig med henne og synes det er hot med menn som kommer «fort» (5 min er vel rimelig standard).

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som du er en tømmestasjon for han

Anonymkode: e7e3a...ef7

Skrevet

Jeg har ingen ønsker om at kuk i fitte skal vare i evigheter. Det er jo kyssingen. Slikkingen. Fingring. Runking. Som tar tid og koser oss med.  Når kuken er i fitten så trenger ikke det å vare så lenge. Da blir jeg sår. Hånda på klitorisen så kommer jeg fort. Så hvis ham mannen din er dårlig på forspill så er du bare for at han skal få tømme seg. Er han god på forspill så får du forklare han hva du kiker og foretrekker. 

Anonymkode: 1292d...a39

Skrevet
Bimbo skrev (12 timer siden):

Kan du tenke deg at man kan like, til og med elske, å bli klødd på ryggen selv om man ikke får orgasme av det? Får dere menn orgasme av absolutt alt dere liker seksuelt? 

Eg får svært sjelden orgasme ved sex🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel en sjelden fugl. Jeg kommer (umiddelbart) av penetrering og kun det. Tar neppe mer enn et par minutter. 

Når typen holder på i det "uendelige" er det kjedelig og blir fort sårt. Han synes kanskje han er en helt som har lært å holde igjen? (nei, dette er en overfladisk ff, ikke noen jeg gidder å prate med det om)

Anonymkode: 91d86...68f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er vel en sjelden fugl. Jeg kommer (umiddelbart) av penetrering og kun det. Tar neppe mer enn et par minutter. 

Når typen holder på i det "uendelige" er det kjedelig og blir fort sårt. Han synes kanskje han er en helt som har lært å holde igjen? (nei, dette er en overfladisk ff, ikke noen jeg gidder å prate med det om)

Anonymkode: 91d86...68f

Om du er av dem som kommer fort, og deretter er helt ferdig/ "tom", er det jo forståelig at langvarig knulling ikke er noe særlig. 

Men det kan jo faktisk hende han har vært borti damer som kommer om og om igjen. For en mann er det den aller ypperste bekreftelse og gir bare økt tenning, og motivasjon til å være maksimalt utholdende.

Dessverre ser det ut til å være sånn at de fleste av oss ender opp i relasjoner med partnere vi ikke passer sammen med rent seksuelt. Strengt tatt burde jo du og TS byttet sexpartner.

AnonymBruker
Skrevet

Det normale samleiet - fra penetrering til mannens utløsning - varer faktisk bare 3-5 minutter. Dette er det gjort undersøkelser på og tallene må antas å stemme. Selvsagt kan dette variere.

Her regner man altså ikke inn forspill. Man regner heller ikke inn en eventuell  runde til. Man måler altså ikke den samlede tiden med sex, kun det ene samleiet.

Anonymkode: ff955...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...