AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Fikk strekk i biceps (festet ved albuen) for 6-7 uker siden. Den er blitt litt bedre men kjennes fortsatt tydelig. Noen med erfaring her? Er så frustrerende å ikke kunne belaste armen. Anonymkode: 86f94...ba7
Adrenalina1 Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Jeg fikk en voldsom strekkskade etter et fall p fjelltur i hamstring og gluteus for 8 uker siden. Er ikke helt bra ennå. Kan ikke løpe slik jeg gjorde mye av før. Bare gå turer og styrke for overkroppen. Hvor lang tid det tar,kommer an på hvor alvorlig skaden er. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Jeg fikk strekk i låret etter oppvarming for en kamp her på vårparten, den gav seg ikke før etter omtrent to måneder. Anonymkode: e4fa7...774 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august Adrenalina1 skrev (På 6.8.2025 den 14.02): Jeg fikk en voldsom strekkskade etter et fall p fjelltur i hamstring og gluteus for 8 uker siden. Er ikke helt bra ennå. Kan ikke løpe slik jeg gjorde mye av før. Bare gå turer og styrke for overkroppen. Hvor lang tid det tar,kommer an på hvor alvorlig skaden er. Takk! Det føltes som en nesten-ruptur. Mebn ikke blåmerker og har full bevegelighet. Ca30% bedre etter 2 mnd ... Hvordan går det med deg? Anonymkode: 86f94...ba7
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Har du vært hos lege? Høres ut som om du har fått en ruptur siden du har hatt så dårlig bedring til nå, og da bør du vurderes av ortoped. Anonymkode: 5bce3...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du vært hos lege? Høres ut som om du har fått en ruptur siden du har hatt så dårlig bedring til nå, og da bør du vurderes av ortoped. Anonymkode: 5bce3...5cc Har ikke vært hos lege. Men skal absolutt vurdere det fortløpende om det ikke går over. Har full bevegelighet men likevel en del vondt, så kan vel være en partiell ruptur ja. Anonymkode: 86f94...ba7
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Jeg fikk en skade i leddbåndet på utsiden/bak kneet på julaften. Legen sa leddbåndet er intakt. Jeg kunne løpe forsiktig et par kilometer i slutten av april. Nå løper jeg normalt, men jeg kjenner fremdeles skaden hvis jeg vrir kneet. Jeg vet ikke om det noensinne blir helt bra. Anonymkode: 2ed2c...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #11 Skrevet 29. august Jeg fikk en strekk-skade i hamstring for flere år siden, og jeg må si jeg fortsatt kan kjenne den. Selv om jeg både er gjør tøyeøvelser som fysio anbefalte, trener styrke osv, så sitter den fortsatt og murrer litt bak der til tider. Anonymkode: fb8ed...c27 1
Adrenalina1 Skrevet 29. august #12 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 18.24): Takk! Det føltes som en nesten-ruptur. Mebn ikke blåmerker og har full bevegelighet. Ca30% bedre etter 2 mnd ... Hvordan går det med deg? Anonymkode: 86f94...ba7 Det går bedre nå. Kan løpe 500 meter sammenhengende. Men det er fremdeles ikke helt bra etter to og en halv måned. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #13 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk en strekk-skade i hamstring for flere år siden, og jeg må si jeg fortsatt kan kjenne den. Selv om jeg både er gjør tøyeøvelser som fysio anbefalte, trener styrke osv, så sitter den fortsatt og murrer litt bak der til tider. Anonymkode: fb8ed...c27 Har du full funksjon? Kan du trene tung styrke for beina f.eks? Anonymkode: 86f94...ba7
AnonymBruker Skrevet 1. september #14 Skrevet 1. september Jeg tror jeg fikk en hamstring-strekkskade i slutten av juni og har fremdeles ikke turt å ta knebøy, gjør veldig vondt. Kjipe greier, adios sprettrumpe. Anonymkode: b038f...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #15 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror jeg fikk en hamstring-strekkskade i slutten av juni og har fremdeles ikke turt å ta knebøy, gjør veldig vondt. Kjipe greier, adios sprettrumpe. Anonymkode: b038f...9b0 Den kommer tilbake sånne skader er vel sjeldent permanente Anonymkode: 86f94...ba7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå