Kitty_katt Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Jeg har veldig lyst å prøve meg på en kapsel garderobe, eller i det minste downsize kraftig ned på klærne mine. Men når jeg ser på tips og videoer om kapsel er det bare nøytrale (og i mine øyne) kjedelige klær som blir brukt i hvitt, beige og sort. Er det noen som har prøvd å lage en kapsel garderobe med litt mer farger? Jeg eier omtrent ikke nøytrale klær, alt er med mønster og mye farger. Jeg har lyst til å bruke de samme klærne jeg har, men bli flinkere til å kombinere de slik at jeg får flere antrekk med færre klær. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Sjekk Ellie-Jean Royden sin YouTube kanal! 🙏 Hun har et genialt konsept, nå har jeg endelig en kapselgarderobe jeg også, selv om jeg aldri har fått det til selv. Jeg er Flower-Fire-Sun, så basic klær ser helt håpløst ut på meg. 😅 Men med hennes konsept har jeg fått meg en garderobe som er full av farger og detaljer, men som passer sammen. 🙏 Anonymkode: 88398...d97 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Jeg personlig synes det fungerer godt å finne ut hvilke farger som klærne jeg bruker mest kler. Jeg skal ikke skryte på meg en kapsel garderobe men jeg liker klær av høyere kvalitet (skinn, silke, kashmir osv) så jeg prøver å tenke over hva jeg kjøper. Nå om dagen har jeg investert mest i cream, hvit, grønt og brunt. også noen blå plagg men ikke så ofte. Men disse funker fint sammen og er farger jeg liker og kler godt. Finner jeg et flott plagg i neutral red. Altså ikke en varm rødtone. Så kjøper jeg plagget garantert da rødt kler meg og klærne jeg allerede har. Eier allerede mye sort så fokuserer litt på andre farger viss det ikke er noe spesielt jeg mangler fordi jeg har slitt ut. Anonymkode: 23f5c...d05
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Jeg liker godt mønster og farger! Men kombinerer gjerne «basic» cardigan med «spennende» topp/bluse og motsatt. Da blir ikke antrekket for kjedelig. Anonymkode: 1e267...7e5
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Kapsel garderobe i norge krever jo kanskje 3- 4 garderober. En til hver års tid. Og det bør jo ikke være vanskelig å sette sammen i farger. Lurt å starte med noe du har fra før. Har du 3-4 bukser så kan du fint variere overdeler til. Ja mange er litt ensidige i fargene, men det er capsel bestående i hovedsak av basis plagg. Anonymkode: 48122...658
AprilLudgate Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Jeg tenker at du lager den slik du vil? Poenget er å redusere innkjøp/skape tekstilavfall kraftig.
challi Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august (endret) Sjekk ut Daria Andronescu og wonderwardrobe! Endret 3. august av challi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå