AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Hvordan er campingmuligheter langs veiene? Trygt? Anonymkode: de8c5...fac
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er campingmuligheter langs veiene? Trygt? Anonymkode: de8c5...fac Campe uten security? Vi snakker om landet som har fostret en hel haug med seriemordere. Anonymkode: a91ec...578 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Campe uten security? Vi snakker om landet som har fostret en hel haug med seriemordere. Anonymkode: a91ec...578 Det er et enormt stort land. Anonymkode: 22afc...98e 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Roadtrip i USA er helt fantastisk. Personlig foretrekker jeg bil, enklere å navigere i store byer en kjører igjennom og mye interessante hoteller langs veien. Det skal sies at det er utrolig mange plasser å campe med bobil i USA, så er dere 4-5-6 stk, er kanskje det det beste alternativet. Anonymkode: 8881f...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Reiser ikke til USA så lenge Trump styrer. Reiselivsbransjen må få kjenne at folk boikotter USA under hans ledelse. Anonymkode: 35e61...491 3
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan er campingmuligheter langs veiene? Trygt? Anonymkode: de8c5...fac Bobil i sørstatene❤️ Anonymkode: 97344...710
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august All politikk til side: bilferie i USA er både gøy og interessant. Selv om jeg liker bobilkonseptet så vil jeg nok på generelt grunnlag anbefale en vanlig bil til en bilferie i USA. Ingen tvil om at det er mer praktisk, i alle fall hvis en ikke planlegger å reise/oppholde seg langt utenfor allfarvei. Just my 2c. Anonymkode: 6a245...fd0
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Ville aldri valgt bobil om dere ikke er vant med bobil, og hva dere må sette dere inn i. Jeg var litt dypt inne i van-vlogger på internett en stund, og forstod raskt at det ikke bare er å sette seg i en bil og kjøre avgårde. En av tingene er som du nevner overnatting - planlegge, gjøre det trygt, og praktisk. De fleste velger camping-sites der man betaler, man trenger jo gjerne å tømme/fylle bil, ha strøm, og tilgang til en dusj. Så kan man stå gratis hos en av matvarekjedene, men det hadde jeg aldri turt, så jo igjen og igjen at folk opplevde ubehageligheter der. Bilferie har jeg gjort et-par ganger. Det er veldig gøy og trygt. Det er mange ok motell der du bare kjører rett til døra. Og å kjøre i USA må være det letteste jeg noen gang ha gjort. Selv Las Vegas og LA - store, brede veier - det landet er bygd for at alle kjører bil, også umodne 16-åringer 😅 Anonymkode: a7a8b...135
ToveM Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august Vært 2 ganger, sist i 2019. Vi var 2 par leide en stor bil og tok inn på hotell. Bestilte 1 hotell hjemmefra. Men laopp en nogenlunde rute for vi reiste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå