Gå til innhold

Suksessfulle gothere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, de går vel forvirra rundt på blindern og lurer på hva de skal bli, eller har blitt papirflyttere i et eller annet departement, tenker jeg ;).

Jeg har i alle fall jobb:)

Men litt forvirra er jeg stadig vekk, uten at jeg trur det har noe med min palestinaskjerfbruk å gjøra...

:ler:

Skrevet

Da jeg hang på Dominion var mange av de som styrte med det, i gang med en eller annen universitetsutdannelse. Vet at noen av dem er enten ferdig eller igang med hovedfag nå. Av de som gikk på festene var det nok en del ymse, både fjortisdeppere og mer gjennomførte gothere uten at jeg vet noe om yrkesvalgene deres. Og noen vet jeg at fortsatt ligger på sofaen hjemme og røyker bonger..

Selv har jeg høyskoleutdannelse, men det har nok ikke noe med min indre gother å gjøre :) ...

Skrevet
Var ikke sikker på om jeg skulle poste denne på nyheter eller skråblikk, men antar at diskusjonen som følger passer bedre her på skråblikk.

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/24/461717.html

Så kaster vi over stafettpinnen til KG'erne. Gjelder dette for gotherne dere kjenner?

Det er det råeste innslaget jeg noen gang har sett i Dagbladet. Jævlig bra! Hurra! Det er godt å se Dagbladet, i ytterst få tilfeller, gå tilbake til sine røtter som en venstreorientert systemkritisk avis. Fantastisk! :bursdag:

Skrevet
Jeg kjenner ingen gothere jeg...

Nei-nei, men så er jo også du en borgerlig klisjé. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...