AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Utenom bryllup og dagen du fødte et barn. Som er selvfølgelig. ❤️ Anonymkode: edb33...7cd
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Var absolutt ikke lykkelig den dagen jeg fødte. Det er ingen selvfølge å føle lykke den dagen. Jeg var helt ødelagt - både fysisk og psykisk. Utslitt og revnet og lei av et svangerskap som hadde gjort meg nærmest immobil. Men første gangen barnet mitt lo, derimot, det var bedre. Og hver eneste gang han finner en bok han vil jeg skal lese for han, og han kommer ryggende inn og deiser ned på fanget mitt Og når jeg henter han i barnehagen og han blir så glad for å se meg at han glemmer alt han holder på med og kommer løpende mot meg! første gang han sa "jeg er glad i deg mamma"- helt uoppfordret. Da han red på fjording i trav på Langedrag og ropte "DETTE ER GØØØØYYY!". Men dagen jeg fødte? Absolutt ikke min lykkeligste dag. Anonymkode: 42df4...6c9 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Fullstendig lykke har jeg bare ute i naturen med ro rundt meg. Lykke kommer i små drypp, det er ikke en varig tilstand. Anonymkode: af06e...14e 3
Rucula Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Det var ihvertfall ikke da jeg fikk barn Jeg var fryktelig lykkelig under bryllupet mitt, ellers så kommer det i drypp. Gjerne når jeg går i skogen alene og solen skinner
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august Senest tidligere idag, ute på tur i skogen med hundene, himmelen åpnet seg, og regnet som kom ned var skikkelig intenst. Så fint å kjenne meg så nært naturen. Anonymkode: 2d29b...21a
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august Da jeg kom hjem fra gynekolog, først overbevist om at sterke blødninger beviste min femte ufrivillige abort, men fikk høre at jeg ventet tvillinger i 11. uke. Jeg visste med meg selv at dette kom til å gå bra, mot alle odds, og det gjorde det. ♥️♥️ Anonymkode: 0ca40...9db 5
AnonymBruker Skrevet 4. august #7 Skrevet 4. august Det lykkeligste var når jeg endelig møtte ei jente jeg hadde snakket med i mange måneder. Anonymkode: 07d4d...a47
AnonymBruker Skrevet 4. august #8 Skrevet 4. august Et kyss på utestedet Garage i Bergen💋 Når jeg fikk min etterlengtede sønn opp på brystet 💙 Når han jeg elsket sa han han elsket meg på kjøkkenet en morgen for hundre år siden. Anonymkode: 49736...36f
AnonymBruker Skrevet 4. august #9 Skrevet 4. august Bortsett fra fødsel❤️ Da jeg fikk A på masteroppgaven😀 Anonymkode: b05fb...251 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Skrevet 4. august Livet består av mange lykkelige og ulykkelige øyeblikk. Mange av de fineste er små ting. Båttur med kjæresten. En kopp te. Trene. Bestått en eksamen. Første gang siden skilsmissen hennes at søstera mi var så glad at hun glemte å melde meg. Sist jeg følte intens lykke, var som frivillig der vi arrangerte ting for barn og andre midt i byen. Kjente at jeg var på rett plass og var så stolt over oss! Anonymkode: 3ac3c...519
AnonymBruker Skrevet 4. august #11 Skrevet 4. august Svangerskap og det første året med baby viste seg for meg som en dyp eksistensiell forståelse som berørte universet. Aldri har noe vært så meningsfullt. Anonymkode: 8736a...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august Ikke bryllup og ikke fødsel. Da jeg giftet meg var jeg midt i en depresjon som ikke ga seg på flere måneder. Da jeg fødte, holdt jeg på å dø og det var bare så vidt jeg overlevde. De lykkeligste øyeblikkene i livet mitt er de jeg fikk til noe: jobbintervju hvor jeg fikk jobben, da jeg ble ferdig med master, da jeg fikk fast jobb et sted hvor jeg ikke var kvalifisert nok, men de valgte meg allikevel. Familien jeg har har ingenting med min lykke, dessverre. Sad but true Anonymkode: 07d66...bed 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august Da fosterdiagnostisk undersøkelse viste at barnet vårt (så langt de kunne se etter ALLE mulige prøver ble tatt) var frisk. Når barna mine sa at de elsker meg. Når de vil ha klem, når vi samsover og jeg kan holde rundt dem. Når de ler hjertlig av noe skikkelig teit🤣🥰🥰🥰 Endel øyeblikk når jeg har gått tur enten i skogen eller under den mørke kveldshimmelen. Anonymkode: c065d...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Da jeg fikk drømmejobben, det har jeg opplevd to ganger. Ellers har jeg hatt mine lykkeligste opplevelser gjennom kunst, kultur og reise. Anonymkode: 46b5a...051
svartkatt Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august Det er øyeblikk som de gangene jeg våkner uthvilt, det er strålende vær, passelig temperatur, man får lyst til å gjøre alt mulig, alt fra husarbeid til å dra på tur eller finne på noe gøy. Noen ganger føles det som man kan erobre verden og få til hva enn det skal være. Om man føler at man er likt eller elsket i retur, er det enda bedre.
Trolltunge Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august Utover barna... Det som slår meg først er dagen jeg satt i bilen og kjørte på trening alene. Da hadde jeg vært mamma med barn rundt meg konstant mer eller mindre (bortsett fra på jobb) i 19 år, mine yngste var 10 år, og min datter var endelig klar for at jeg kunne forlate huset uten å ta henne med. Da jeg kjørte til treningssenteret, alene, boblet jeg nesten over av en lykke- og frihetsfølelse som var helt utrolig. Det var en stoooor dag. 🥰
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august For meg er det ikke de store, begivenhetsrike og ofte overveldende hendelsene som er de mest lykkelige, så hverken fødsler eller bryllup er på den lista. Ofte føler jeg meg bare nummen og utenfor meg selv i de situasjonene. Den intense lykken kan jeg kjenne i små øyeblikk i naturen, når jeg observerer barna mine uten at de vet det, når jeg tegner eller maler og er i skikkelig flyt, når jeg hører musikk som berører meg osv. To øyeblikk som jeg husker veldig godt: Jeg var 19 år og hadde akkurat sagt opp en jobb jeg mistrivdes i, hvor sjefen var skikkelig fæl. Jeg slapp å jobbe oppsigelsestiden, og da jeg gikk ut døra og visste at jeg aldri skulle tilbake dit boblet jeg over av lykke - aldri før hadde jeg følt meg så fri! En tidlig sommerdag for et par år siden var jeg ute og gikk tur i skogen for meg selv. Gikk uten mål og mening og tok meg god tid til å lukte på blomster og lytte på fuglene. Plutselig ble jeg fylt av en intens eufori! Jeg ble varm, lykkelig og ekstremt takknemlig over å få være en del av denne naturen. Jeg så på alle bitte små detaljer i lys, planter og og insekter med skikkelig forundring og kjærlighet. Vanligvis er slike følelser veldig kortvarige, men den gangen gikk jeg rundt i denne «tilstanden» i minst én time 💚 Anonymkode: f91aa...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #19 Skrevet 6. august Da jeg hadde blitt sammen med min avdøde kjæreste, og jeg så hvor glad han var i meg og hvor godt vi hadde det sammen. Anonymkode: 09db6...877
Gladgutten79 Skrevet 7. august #20 Skrevet 7. august Da jeg ble far for første gang, barnet er nå voksen og har fødselsdag i dag 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå