Blingblingtahei Skrevet 5. august #5 Skrevet 5. august Synes seriøst flere her at det er blondt? Jeg ville kalt det en blanding av lys og mørk mahogny farge.. mye rødt i det når du ser der lyset treffer håret 2
Sigrid<3 Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Blingblingtahei skrev (På 5.8.2025 den 13.52): Synes seriøst flere her at det er blondt? Jeg ville kalt det en blanding av lys og mørk mahogny farge.. mye rødt i det når du ser der lyset treffer håret Jeg ville ikke sagt du var blond, men passet ville sikkert sagt det siden de sier at moren min, som har mye mørkere hår enn deg, er mørk blond 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kommunegrått Anonymkode: 74e36...86e Kaneel skrev (1 time siden): Musebrunt er fargen Så kjedelig, med andre ord? Anonymkode: 57a7b...b34
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august Musebrun. Som nesten alle i Norge som ikke er blonde. Anonymkode: 990dd...8de 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august Fargenivå 6. Lys brun/mørk blond. Anonymkode: f2386...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå