AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Dere som jobber som fysioterapeuter, hva slags klær foretrekker dere at pasientene har på seg når de kommer til dere? Er det noen klær (noen typer plagg, fasong, stoff eller lignende) som gjør jobben deres vanskeligere? Er det noen klær som gjør jobben deres enklere? Er det noe annet pasientene kan gjøre for at dere lettere kan gjøre en god jobb? Anonymkode: a4e0d...895
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Det er ikke pasientenes oppgave å gjøre det lettere for fysioterapeuter. De er der for å hjelpe, og klarer fint å kommunisere evt ønsker om klær og andre ting selv. Anonymkode: ed8cc...ab7
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Kan du ikke bare spørre fysioterapeuten din? Anonymkode: b57b2...113
Maikos Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Nå vet vi jo ikke hvorfor du skal til fysioterapeut. Men, sist runde jeg gikk til fysioterapeut så var vi innom en del ulike styrkeøvelser. Da er det greit å ha på treningsklær eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Nå bruker jeg alltid en bh med åpning bak, istedenfor sportsbh. Da kommer fysio enkelt til ryggen min. Forrige runde så brukte jeg alltid shorts, for da kom fysio til kneet mitt for å jobbe med det, og det var enkelt gjøre øvelser sammen fordi han så hvordan kneet bevegde seg. Jeg har vært mye til fysio, og du bør ha klær som gjør at fysio kommer til de kroppsdelene som skal behandles. Noen ganger behandles man med massasje, nåler, trykkbølge og lignende, da må de komme til huden. Andre ganger er fysio mest basert på trening, da bør man ha klær som gjør det lett bevege seg. Anonymkode: 8e997...b0c
Daisy-love Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå bruker jeg alltid en bh med åpning bak, istedenfor sportsbh. Da kommer fysio enkelt til ryggen min. Forrige runde så brukte jeg alltid shorts, for da kom fysio til kneet mitt for å jobbe med det, og det var enkelt gjøre øvelser sammen fordi han så hvordan kneet bevegde seg. Jeg har vært mye til fysio, og du bør ha klær som gjør at fysio kommer til de kroppsdelene som skal behandles. Noen ganger behandles man med massasje, nåler, trykkbølge og lignende, da må de komme til huden. Andre ganger er fysio mest basert på trening, da bør man ha klær som gjør det lett bevege seg. Anonymkode: 8e997...b0c Enig i mye av dette. Min bruker mye olje eller noe annet kliss, så jeg tenker over å ikke ha de beste klærne der. Har ikke satt flekker altså, men greit å tenke litt. Hender også min tar massasjepistol på utsiden av klærne, og da kan de få nupper, så tar ikke nyeste der det er aktuelt. Jeg prøver også å ha klær med minst mulig knapper, snorer og annet. Hive en genser eller bluse over hodet er raskere enn en skjorte. Alle mine BH-er i har åpning bak, men det du sier der er viktig. For egen del så har jeg valgt å ha BH-er og truser som ikke er fulle av blonder og er gjennomsiktige. Blonder rundt kanten gjør ikke noe, men ellers ikke noe. Jeg har mannlig fastlege også, og jeg gidder ikke å tenke så nøye på undertøyet før jeg drar på timer, så tenker heller når jeg handler. Jeg hadde ikke følt meg bekvem med gjennomsiktig bh, men tror de hadde overlevd det også 🤪🫣🫠 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå