AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Dere som jobber som fysioterapeuter, hva slags klær foretrekker dere at pasientene har på seg når de kommer til dere? Er det noen klær (noen typer plagg, fasong, stoff eller lignende) som gjør jobben deres vanskeligere? Er det noen klær som gjør jobben deres enklere? Er det noe annet pasientene kan gjøre for at dere lettere kan gjøre en god jobb? Anonymkode: a4e0d...895
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Det er ikke pasientenes oppgave å gjøre det lettere for fysioterapeuter. De er der for å hjelpe, og klarer fint å kommunisere evt ønsker om klær og andre ting selv. Anonymkode: ed8cc...ab7
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Kan du ikke bare spørre fysioterapeuten din? Anonymkode: b57b2...113
Maikos Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august Nå vet vi jo ikke hvorfor du skal til fysioterapeut. Men, sist runde jeg gikk til fysioterapeut så var vi innom en del ulike styrkeøvelser. Da er det greit å ha på treningsklær eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Nå bruker jeg alltid en bh med åpning bak, istedenfor sportsbh. Da kommer fysio enkelt til ryggen min. Forrige runde så brukte jeg alltid shorts, for da kom fysio til kneet mitt for å jobbe med det, og det var enkelt gjøre øvelser sammen fordi han så hvordan kneet bevegde seg. Jeg har vært mye til fysio, og du bør ha klær som gjør at fysio kommer til de kroppsdelene som skal behandles. Noen ganger behandles man med massasje, nåler, trykkbølge og lignende, da må de komme til huden. Andre ganger er fysio mest basert på trening, da bør man ha klær som gjør det lett bevege seg. Anonymkode: 8e997...b0c