AnonymBruker Skrevet 3. august #21 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare vent til de er passe påseila, og så ghoster du. Ikke en kjeft som husker det dagen etter læll. Anonymkode: 3ef7c...ace Ja, slik gjør jeg og. Orker ikke sermoni med å si hadet bra. Jeg bare lurer meg ut ved første anledning. Fest går jeg på kun av plikt! Anonymkode: 5aa7b...d1d
AnonymBruker Skrevet 7. august #22 Skrevet 7. august Etter midnatt , synes det er sært med de som drar tidlig og som ikke takler en kveld med litt senere leggetid Anonymkode: 917f1...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #23 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter midnatt , synes det er sært med de som drar tidlig og som ikke takler en kveld med litt senere leggetid Anonymkode: 917f1...d6b Jeg går hjem før midnatt og bryr meg ikke om folk kaller meg sær. Jeg gjør det som er best for meg selv og det er å ha noenlunde rutiner. Egentlig hadde jeg da dratt hjem kl 22 så jeg drar det langt over grensen hvis jeg blir til midnatt. Anonymkode: 5aa7b...d1d
Sirah Skrevet 7. august #24 Skrevet 7. august Det kommer helt ann på om jeg er edru eller ikke og hva jeg skal dagen etter. Er jeg edru så drar jeg hjem når folk begynner å bli fulle. Det er superhyggelig å være på edru på fest med folk som bare har god stemning, men fulle mennesker orker jeg ikke når jeg er edru selv. Skal jeg på jobb dagen etter så står jeg som regel opp rundt 07:00 og da orker jeg heller ikke legge meg for sent. Jeg gir alltid vertskapet beskjed dersom planen er å snike meg unna tidlig. Som regel er de glade for at man tar turen uansett. Aldri noen som syntes det er rart. 1
Daria Skrevet 7. august #25 Skrevet 7. august Jeg går når jeg føler for det, før folk blir for beruset og mens det fortsatt er kollektivtransport å få. Jeg har stort sett alltid vært blant de første som går og aldri opplevd at noen har reagert - men ofte er det noen som slår følge. Mange synes det er vanskelig å være den første som bryter opp og blir lettet når noen andre tar ansvaret. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #26 Skrevet 7. august Siste buss hjem er 23.25. Kan ta nattbuss, men da må jeg gå i 30 minutter. Jeg har en sykdom der jeg ikke kan bruke for mye energi eller drikke så mye alkohol før jeg blir syk i flere dager. Så drar heller tidligere hjem for å ha energi til familien. Anonymkode: 50589...48e
AnonymBruker Skrevet 7. august #27 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 12.19): La oss si du er invitert på jentefest og dere blir10-12 stk. Festen begynner rundt kl 19. Er det innafor å dra hjem rundt kl 24, og være den første som går? Jeg er 37 år, og er invitert på fest neste helg med en jentegjeng. Men jeg er midt i småbarnsalderen og ganske så sliten. Jeg føler ofte at man i den gjengen «skules» på om man er den første som går…. Anonymkode: 618ba...ad9 Samme situasjon.. jeg kjenner mine begrensninger og takker nei til arrangementer på kvelden. Jeg vil helst være hjemme igjen senest kl. 19. Anonymkode: 74478...99c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå