AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Når man har en kjæreste; er det da utroskap å gjøre en avtale om å treffe en eks uten å være åpen og fortelle om det? Anonymkode: 95170...0a9
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Det kommer an på hvordan du og din kjæreste har definert utroskap mellom dere. Men at du ikke vil fortelle ham det får varselbjellene til å ringe. Anonymkode: ac108...272 6
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man har en kjæreste; er det da utroskap å gjøre en avtale om å treffe en eks uten å være åpen og fortelle om det? Anonymkode: 95170...0a9 Hvorfor i herrens navn har "man" behov for å møte en eks?? Anonymkode: fea3c...1d7 4 3
Mezzosoprena Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man har en kjæreste; er det da utroskap å gjøre en avtale om å treffe en eks uten å være åpen og fortelle om det? Anonymkode: 95170...0a9 Ikke utroskap, men jeg ville likevel ha reagert om min partner gjorde det. Hva er hensikten med dette møtet da? 3
KaffekoppQueen Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august Alt som «ikke kan fortelles» er i gråsonen og helt klart tillitsbrudd. Utroskap er det vel ikke direkte, men tillitsbrudd er verre. Hvorfor skal du møte eksen? Hvorfor kan du ikke fortelle det til kjæresten? 5 4
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Det er tillitsbrudd og du går bak ryggen på partneren din. Anonymkode: 20985...cb1 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Jeg synes det er greit å treffe en eks, men du bør fortelle det til kjæresten din. Hvis han får f.eks får høre av andre at du er blitt observert sammen med eks’en uten at du har fortalt det, vil det kunne skape mye unødvendig drama og uro. Bedre føre var enn etter snar… Anonymkode: 320d9...c74
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Det er han som har gjort dette. Det kom frem nå flere måneder senere. Anonymkode: 95170...0a9
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Hvorfor hadde de behov for å treffes? Syns det var veldig ufint å treffes uten å informere deg! Anonymkode: d4868...98a
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Dette hadde ikke vært greit i mitt forhold. At du ikke kan/vil fortelle det tyder jo på at du vet selv at partneren din ikke vil like det. Ergo er det ikke greit. Anonymkode: a1fae...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #12 Skrevet 3. august Nettopp. Og det skapte uro hos deg (ref. svaret mitt over). Jeg vil ikke si at han har vært utro dersom han kun har tatt en kaffe med henne f.eks, men du bør fortelle ham hva det gjorde med deg at han har hatt dette møtet uten å informere deg, og er han en bra fyr bør han respektere deg og ikke la det skje igjen. Anonymkode: 320d9...c74 1
KaffekoppQueen Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er han som har gjort dette. Det kom frem nå flere måneder senere. Anonymkode: 95170...0a9 1. Hvorfor har de møtt hverandre? 2. Hvorfor og hvordan kom det opp? Hvor lenge har dere vært sammen? Er dere unge? Er du sjalu? Hvordan ville din reaksjon vært på at han skal møte hun? Er ofte så mye bak som kan være grunnen, men for min del ville det ikke vært ok.
AnonymBruker Skrevet 3. august #14 Skrevet 3. august Vet ikke grunnen til at de traff hverandre annet enn at de begge skulle på et stort arrangement og avtalte på Snapchat å treffe hverandre der. Det kom opp når han skjønte at jeg kom til å få vite om det på andre måter. Jeg er ikke sjalu, men jeg tenker selv at hemmeligholdet er et problem. Anonymkode: 95170...0a9
AnonymBruker Skrevet 3. august #15 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man har en kjæreste; er det da utroskap å gjøre en avtale om å treffe en eks uten å være åpen og fortelle om det? Anonymkode: 95170...0a9 Ja.. Hadde ikke likt det.. En ting er å treffe vedkommende tilfeldig og snakke litt sammen eller si hei, en annen ting å faktisk avtale å møtes bak ryggen til din kjære. Vær åpen og ærlig.. Anonymkode: edc30...02f
AnonymBruker Skrevet 3. august #16 Skrevet 3. august Det er ikke utroskap. Da strekker du den langt her. Men det kan være brudd på tillit, løgner osv.. kanskje det til og med kan få deg til å frykte utroskap? Du har lov å være sint, skuffet, lei det etc selv om det ikke er utroskap. Det er tusen andre små og store måter å bryte tillit i et forhold på, å tråkke over grenser etc. Snakk med partner om det, si hva du synes om det, hva det fikk deg til å føle. Men ikke vær for besatt av å klemme det inn i definisjonen av utroskap, det blir en avsporing. Anonymkode: d6f62...622 2
AnonymBruker Skrevet 3. august #17 Skrevet 3. august Vi har et ærlig og åpent forhold. Null hemmeligheter. Ingen av oss hadde reagert om vi skulle møte en eks om vi hadde pratet åpent om det, men det er jo klart at hva type forhold en har med den eksen og hva intensjonen med treffet er. Vi er begge helt ferdig med tidligere forhold. Vi vet detaljer om alt fra fortiden vår, inkludert det seksuelle. Anonymkode: 712bc...e54
AnonymBruker Skrevet 3. august #18 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor i herrens navn har "man" behov for å møte en eks?? Anonymkode: fea3c...1d7 Moren og faren min møtes flere ganger i året. Hver gang deres barn og barnebarn feirer bursdager, 17 mai, juleaften osv. De har vært ekser i 30 år. Ser ikke noe rart med det. Anonymkode: f7201...dce
AnonymBruker Skrevet 3. august #19 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når man har en kjæreste; er det da utroskap å gjøre en avtale om å treffe en eks uten å være åpen og fortelle om det? Anonymkode: 95170...0a9 Tillitsbrudd i hvert fall, kanskje ikke direkte utroskap. Hadde min mann avtalt et treff med eksen sin uten å si noe til meg, hadde jeg tuppa han ut av huset. Anonymkode: 7e2ab...925 2
Trolltunge Skrevet 3. august #20 Skrevet 3. august Det hadde både jeg og min partner gjort veldig klokt i å diskutere med partner først. Ellers ville det fort blitt tatt som utroskap, eller ønske om det, selv om det ikke var det. Ingen av oss hadde sagt nei om det var nødvendig. Ærlighet er imidlertid svært viktig. Tillitsbrudd er det uansett å gå bak ryggen på partner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå