AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Hva er vennskap? Hvilke ferdigheter krever det? Hva kjennetegner et godt vennskap? Hvordan bygger man et vennskap? Anonymkode: 9f2e8...c0f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:00 #3 Skrevet lørdag kl 07:00 Det er et spørsmål som er for stort, kanskje du kan lese noen bøker om emnet..? Vennskap har vært tema i filosofi og religion til alle tider, og er er enormt felt. Hva vennskap er i praksis, og hvordan det ser ut, hva man gjør, osv, kan du sikkert lese mye og utfyllende her inne i forumet, der folk i flere tiår har tatt opp enkelthendelser i sine vennskap og så er dette oppe til drøfting. Det hadde nok også vært flere svar her hvis du skrev mer personlig, hvorfor lurer du på dette, hvorfor er det relevant for deg? Får du ikke til vennskap? Anonymkode: 4520b...ba8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:55 #4 Skrevet lørdag kl 19:55 Gjensidighet. Nogenlunde sammenfallende livsfase, SES, utdanningsnivå, verdier, interesser, humor og/eller alder Anonymkode: 95913...e79
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:18 #5 Skrevet lørdag kl 20:18 For min del var det å være på rett sted til rett tid, har vært heldig og har hatt et par utrolig gode venner opp gjennom årene. Spesielt den ene, det var soulmates. Virker dog som om det har en tendens til å bare komme en slik en inn i livet mitt med lange mellomrom og når den ene forsvinner så kommer en ny. Nå har jeg tippet 40 så har ingen tro på nye vennskap men skulle jeg være så heldig å treffe en jeg har kjemi med så skal jeg ikke være vanskelig. Anonymkode: c55b5...e11
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:13 #6 Skrevet lørdag kl 21:13 Man bør ha en fellesnevner. Så bør man vise folkeskikk og respekt for hverandre, prøve å holde avtaler, ha respekt for den andres tid, men også være raus med hverandre når det trengs. Gi omtrent like mye som man tar, både materielt og åndelig. Anonymkode: 4b3d2...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå