Gå til innhold

Hva ville dere ha tenkt om dere opplevde dette?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er invitert på en femte date hjemme hos han du driver på med. 

Du har lyst til å kysse klemme og kanskje ha sex. Du gleder deg veldig. 

Når du kommer dit, har han ordnet film og snacks. Alt ser fint ut. 

Han setter på film, men er på mobilen stort sett hele tiden. Når du vil kysse og klemme, tar han det opp at han syntes du er klengete. Etter at du drar hjem, sender han en melding der han poengterer at han ikke er en forelsket tenåring. Men det betyr visst ikke at han ikke vil ha deg, fordi han maser senere om å treffes igjen. 

Anonymkode: 53d55...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere matcher ikke på det klisjéfylte ordet «kjærlighetsspråk». Blir bare verre og mer synlig etter hvert. Hadde avsluttet. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde avsluttet med han.

Anonymkode: f256e...543

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde faset seg ut i det øyeblikket han var mer opptatt av mobilen en daten og filmen. (Eneste årsak til at det ev. hadde vært greit var hvis det hadde skjedd noe alvorlig med noen nær ham der og da, men da måtte han også ha formidlet det der og da.)

Når han attpåtil kaller deg klengete er en måte å avvise (eller manipulere/kontrollere) deg på, og når han sier at han ikke er "en forelsket tenåring" så virker det som om han enten føler skam med å være tiltrukket av en annen, eller han faktisk ønsker å påføre deg skam/psyke deg ned fordi du vil ha ham.  Veldig usunn måte å være på!

Han påstår han ikke er "en forelsket tenåring", men han oppfører seg som en umoden tenåring.

Jeg hadde bare sagt til ham at jeg hadde innsett at vi var for forskjellige og så ønsket ham lykke til videre i jakten på den rette - og så blokkert ham overalt!

Anonymkode: 0ab66...f99

• Liker 11
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke giddet. Er avhengig av at mannen er litt på skal jeg gidde. Virker mer som du er i vennesona og selskap, egentlig. 

Ville spurt han rett ut hva han ønsker, hvis du sånn ellers liker mannen. Så får du heller si at du er avhengig av *litt* fremdrift i datingen.

Anonymkode: f9abf...22a

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke moe jeg bille tolerert (nå lenger). Yngre meg ville latt det gå, men yngre meg så bortifra mange røde flagg når jeg likte en fyr. Det endte aldri godt. 

Beste scenario her er at dere "bare" er ukompatible når det gjelder fysisk kontakt. Men det å bli sammen med noen hvor man ikke er kompatible på dette, er å be om utilfredshet og lengsel i eget forhold - resten av ens liv. 

I verste scenario er dette en fyr som driver med conditioning av deg, enten bevisst eller ubevisst, for å bryte deg ned gjennom manipulerende hot/cold taktikker. Negging kan du også lese deg opp på. 

Anonymkode: e8f99...471

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han. Virker umoden.

Anonymkode: 5cc10...09a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet. Orker ikke skamme meg, er for gammel 

Anonymkode: 1d463...d5e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok blitt litt passiv aggressiv her. Sagt at han var litt klengete med masingen sin.

Anonymkode: 2af35...08e

• Liker 2
Skrevet

Han er i minste ærlig - så får du finne ut da, om dere er så forskjellige på dette området at det ikke vil fungere...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Date noen andre da. Big deal…

Anonymkode: b038a...4d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han setter på film, men er på mobilen stort sett hele tiden. Når du vil kysse og klemme, tar han det opp at han syntes du er klengete. Etter at du drar hjem, sender han en melding der han poengterer at han ikke er en forelsket tenåring. Men det betyr visst ikke at han ikke vil ha deg, fordi han maser senere om å treffes igjen. 

Hadde tenkt at det der, det gidder jeg ikke å ha i livet mitt. Vær glad du fant det ut tidlig. 

Anonymkode: 5a603...2d3

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg av det der og tenkt at vi ikke matcher.

Anonymkode: 3649b...71d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
KaffekoppQueen skrev (2 timer siden):

Dere matcher ikke på det klisjéfylte ordet «kjærlighetsspråk». Blir bare verre og mer synlig etter hvert. Hadde avsluttet. 

Hvilket kjærlighetsspråk er det han har, "holde på gress og kontrollere"?

Anonymkode: 5a603...2d3

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at vi åpenbart ikke passer sammen.

Alle kan sikkert ikke være "kosete", men de som er det kan ikke være sammen med en som mangler det behovet. 

Anonymkode: 15a10...10e

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det der er vel ikke mye å lure på. Fyren oppfører seg sånn på femte date? Sånn skal man ikke være etter 20 år med en man ikke liker engang. 

Det finnes bedre enn dette her. 

Anonymkode: e0404...bbe

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ble kun invitert til å holde han med selskap.

Hadde han vært interessert, hadde han driti i filmen.tatt deg opp på soverommet og peisa på. Etter du hadde samtykket selvfølgelig. Så film og kos (i senga) 

Anonymkode: 5afe3...c56

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I verste scenario er dette en fyr som driver med conditioning av deg, enten bevisst eller ubevisst, for å bryte deg ned gjennom manipulerende hot/cold taktikker. Negging kan du også lese deg opp på. 

Anonymkode: e8f99...471

Er mye merkelig man kan lese på nettet. Paranoia lenge leve…

Anonymkode: b038a...4d3

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At han er en j€vla amatør!

Endret av Gratis
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...