AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Jeg slet lenge på damefronten og fikk sent en kjæreste,, hun var fantastisk pen og utadvendt og jeg forsto hele forholdet ikke hvor heldig jeg var, hun jobbet i restaurant-bransjen og hadde derfor litt uvanlig arbeidstider, men det gikk fint. En dag ba hun meg sjekke noe på ipaden hennes og der fant jeg mange beskjeder med en annen mann som hun traff, blant annet bilder og hete meldinger, og det visste seg altså at hun var utro mot meg, og det over en lengre periode, samtidig som hun bodde gratis hos meg. Jeg ble dypt såret og kastet henne ut et par dager senere, og var overbevist om at det var det riktige, selv om hun ble lei seg der og da. I dag angrer jeg jo selvfølgelig, ingen hadde noen gang behandlet meg med verdighet, på skolen ble jeg ikke direkte mobbet, men var aldri populær, på universitetet var jeg mye ensom og nå valgte jeg selv å ødelegge noe fint og verdifullt i livet mitt pga en menneskelig feil. Jeg vet at det ikke finnes noe håp for gjenforening med henne og at hun allerede er sammen med en annen. Jeg burde aldri ha reagert så kraftig. Jeg måtte bare få min sorg og frustrasjon ut. Anonymkode: e569f...49d 3
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Nei nei du gjorde absolutt det riktige ved å avlutte med henne. Du var god du og ga henne et hjem, mens hun forelsket seg i en annen. Du fortjener ikke å bli utnyttet på denne måten. Du må prøve lykken på nytt med ny dame som virkelig elsker DEG 🤗 Anonymkode: ec0d9...081 4 6
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Så du vil heller være sammen med ett menneske som behandler deg som dritt? For hu ga totalt faen i deg når hun var utro, så hvorfor mener du at du fortjener å bli behandlet som dritt? Du fortjener så mye bedre. Og du, det ordner seg for deg og, en gang. Anonymkode: cf27d...175 3 1
KaffekoppQueen Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (44 minutter siden): (…) ingen hadde noen gang behandlet meg med verdighet (…) Og der er grunnen til du ikke skal angre på du sto opp for deg selv eller kastet hun ut. Hun var dessverre den verste av de alle. Bo gratis og være utro, skulle nesten tro hun bevisst prøvde å få deg til å se det mtp iPad-trickset. Vær glad du kom deg unna! 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august KaffekoppQueen skrev (3 minutter siden): Og der er grunnen til du ikke skal angre på du sto opp for deg selv eller kastet hun ut. Hun var dessverre den verste av de alle. Bo gratis og være utro, skulle nesten tro hun bevisst prøvde å få deg til å se det mtp iPad-trickset. Vær glad du kom deg unna! Hun bodde gratis, fordi jeg eier min leilighet og jeg ikke ville havne i en diskusjon med blant annet svigerfar (som var veldig streng og hard i stemmen mot folk flest) om at hun lever i kvinnefellen. Hadde jeg vært student og leid en bolig, hadde hun neppe bodd gratis. Mat delte vi på... hudpleie, trening og kinobesøk mv, måtte hun selvsagt dekke selv. Da jeg var på skolen ble jeg alltid disset for å være gutten med minst penger og uten tv på rommet, ingen regnet meg for noe som helst, bortsett fra henne. Hun så meg rett og slett med helt andre øyne og jeg kastet det fra meg i et sekunds sinne.... Anonymkode: e569f...49d
KaffekoppQueen Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun bodde gratis, fordi jeg eier min leilighet og jeg ikke ville havne i en diskusjon med blant annet svigerfar (som var veldig streng og hard i stemmen mot folk flest) om at hun lever i kvinnefellen. Hadde jeg vært student og leid en bolig, hadde hun neppe bodd gratis. Mat delte vi på... hudpleie, trening og kinobesøk mv, måtte hun selvsagt dekke selv. Da jeg var på skolen ble jeg alltid disset for å være gutten med minst penger og uten tv på rommet, ingen regnet meg for noe som helst, bortsett fra henne. Hun så meg rett og slett med helt andre øyne og jeg kastet det fra meg i et sekunds sinne.... Anonymkode: e569f...49d Nei, hvordan kan du si noe slik? Les selv det innlegget der en gang til. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg slet lenge på damefronten og fikk sent en kjæreste,, hun var fantastisk pen og utadvendt og jeg forsto hele forholdet ikke hvor heldig jeg var, hun jobbet i restaurant-bransjen og hadde derfor litt uvanlig arbeidstider, men det gikk fint. En dag ba hun meg sjekke noe på ipaden hennes og der fant jeg mange beskjeder med en annen mann som hun traff, blant annet bilder og hete meldinger, og det visste seg altså at hun var utro mot meg, og det over en lengre periode, samtidig som hun bodde gratis hos meg. Jeg ble dypt såret og kastet henne ut et par dager senere, og var overbevist om at det var det riktige, selv om hun ble lei seg der og da. I dag angrer jeg jo selvfølgelig, ingen hadde noen gang behandlet meg med verdighet, på skolen ble jeg ikke direkte mobbet, men var aldri populær, på universitetet var jeg mye ensom og nå valgte jeg selv å ødelegge noe fint og verdifullt i livet mitt pga en menneskelig feil. Jeg vet at det ikke finnes noe håp for gjenforening med henne og at hun allerede er sammen med en annen. Jeg burde aldri ha reagert så kraftig. Jeg måtte bare få min sorg og frustrasjon ut. Anonymkode: e569f...49d Du har ikke ødelagt noe som helst, men gjorde det riktige... Hun var en manipulerende hore. Anonymkode: 3fd13...f83
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun bodde gratis, fordi jeg eier min leilighet og jeg ikke ville havne i en diskusjon med blant annet svigerfar (som var veldig streng og hard i stemmen mot folk flest) om at hun lever i kvinnefellen. Hadde jeg vært student og leid en bolig, hadde hun neppe bodd gratis. Mat delte vi på... hudpleie, trening og kinobesøk mv, måtte hun selvsagt dekke selv. Da jeg var på skolen ble jeg alltid disset for å være gutten med minst penger og uten tv på rommet, ingen regnet meg for noe som helst, bortsett fra henne. Hun så meg rett og slett med helt andre øyne og jeg kastet det fra meg i et sekunds sinne.... Anonymkode: e569f...49d Hun regnet deg ikke som annet enn gratis bopel og en hun kunne utnytte (faren hennes virker å være samme ulla som henne..). Hennes handlinger viser helt tydelig at hun ikke hadde hverken respekt eller omtanke for deg. Med andre ord, hun brydde seg ikke. At du avsluttet forholdet og satte grenser for deg selv slik at du ikke lenger tillot henne å utnytte deg, det er BRA for deg! For da stod du opp for deg selv - og skal man få et EKTE bra forhold (ikke et falskt ett, hvor dama utnytter deg fordi hun ikke respekterer deg), så MÅ du ha respekt for deg selv og omtanke for deg selv. Du gjorde det rette da du avsluttet dette forholdet! ❤️ Jeg anbefaler deg å gå til en terapeut slik at du kan få bearbeidet både det du opplevde med mobbing tidligere, og det denne dama utsatte deg for, for gjør du ikke det risikerer du å la dette påvirke resten av livet ditt, slik at du ender i flere dårlige forhold. Det trenger du ikke! Men du må få bearbeidet det denne dama utsatte deg for. For det hun gjorde mot deg var på mange måter verre enn mobbing, fordi dere var i et forhold til hverandre, noe som baserer seg på tillit og nærhet. Hun valgte å ikke respektere hverken deg eller forholdet, men valgte å utnytte deg. Det er IKKE din feil, det er kun hennes ansvar! Så ta en runde hos en terapeut for å bearbeide alt! Du høres ut som en god mann, og det er det kvinner ønsker, selv om du ikke føler det i øyeblikket. Anonymkode: 68f03...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august Hei Ts, Jeg ville bare si at jeg heier på deg! Jeg har vært i dine sko. Jeg har en kjæreste som i praksis har vært utro mot meg og brukt meg. Jeg har fått/får mye oppmerksomhet fra andre menn og blir vel av en del regnet som en "pen jente". Jeg ville bare si til deg at de fleste jenter, uansett hvordan vi ser ut, mye heller ville ha valgt en snill og omtenksom kjæreste, som deg, enn en kjæreste som er utro. Jeg synes du høres helt nydelig ut. Skjønnheten kommer innenfra. Du høres ut som et vakkert menneske❤️ Jeg tror mange snille sjeler ville valgt deg. Jeg ønsker deg alt godt! Anonymkode: 7b610...9a1 4
Strigiformes Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg slet lenge på damefronten og fikk sent en kjæreste,, hun var fantastisk pen og utadvendt og jeg forsto hele forholdet ikke hvor heldig jeg var, hun jobbet i restaurant-bransjen og hadde derfor litt uvanlig arbeidstider, men det gikk fint. En dag ba hun meg sjekke noe på ipaden hennes og der fant jeg mange beskjeder med en annen mann som hun traff, blant annet bilder og hete meldinger, og det visste seg altså at hun var utro mot meg, og det over en lengre periode, samtidig som hun bodde gratis hos meg. Jeg ble dypt såret og kastet henne ut et par dager senere, og var overbevist om at det var det riktige, selv om hun ble lei seg der og da. I dag angrer jeg jo selvfølgelig, ingen hadde noen gang behandlet meg med verdighet, på skolen ble jeg ikke direkte mobbet, men var aldri populær, på universitetet var jeg mye ensom og nå valgte jeg selv å ødelegge noe fint og verdifullt i livet mitt pga en menneskelig feil. Jeg vet at det ikke finnes noe håp for gjenforening med henne og at hun allerede er sammen med en annen. Jeg burde aldri ha reagert så kraftig. Jeg måtte bare få min sorg og frustrasjon ut. Anonymkode: e569f...49d Jeg tror det er sorgen din som "snakker" her. Hun behandlet deg absolutt ikke med verdighet...Da hadde hun ikke sendt disse meldingene... 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:22 #11 Skrevet mandag kl 08:22 Strigiformes skrev (17 timer siden): Jeg tror det er sorgen din som "snakker" her. Hun behandlet deg absolutt ikke med verdighet...Da hadde hun ikke sendt disse meldingene... Nei, jeg vet det, men det er likevel ikke til å komme seg unna at jeg nå har samme utfordring som mange andre menn, altså det er mange om beinet for å komme i posisjon til å møte en kvinne. Hun ble jo oppriktig lei seg da jeg gjorde det slutt, det viser jo at forholdet vårt betydde noe. Anonymkode: e569f...49d
Strigiformes Skrevet mandag kl 08:27 #12 Skrevet mandag kl 08:27 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg vet det, men det er likevel ikke til å komme seg unna at jeg nå har samme utfordring som mange andre menn, altså det er mange om beinet for å komme i posisjon til å møte en kvinne. Hun ble jo oppriktig lei seg da jeg gjorde det slutt, det viser jo at forholdet vårt betydde noe. Anonymkode: e569f...49d Mange om beinet?...Menn er interessert i kvinner. Slik har det vært siden tidenes morgen. Det er ikke noe nytt. Regner med du bare trenger en kvinne? Husk at hun skal passe like godt til deg som du til henne. Ikke glem deg selv ❤️ Hun har gått videre. Prøv og gjør det du også for din egen skyld... Lykke til 🤞 Endret mandag kl 08:27 av Strigiformes 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:02 #13 Skrevet mandag kl 09:02 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei, jeg vet det, men det er likevel ikke til å komme seg unna at jeg nå har samme utfordring som mange andre menn, altså det er mange om beinet for å komme i posisjon til å møte en kvinne. Hun ble jo oppriktig lei seg da jeg gjorde det slutt, det viser jo at forholdet vårt betydde noe. Anonymkode: e569f...49d Hun ble lei seg fordi utroskapen ble oppdaget og nå hadde hun ikke engang en plass å bo som attpåtil var gratis ! Hun er en snylter og har dårlig moral. Vær glad du er kvitt henne. Du kan heller ikke ta eller tåle hva som helst bare for å få/ha en kvinne. Stå opp for deg selv. Anonymkode: 80498...f30 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:33 #14 Skrevet mandag kl 09:33 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hun ble lei seg fordi utroskapen ble oppdaget og nå hadde hun ikke engang en plass å bo som attpåtil var gratis ! Hun er en snylter og har dårlig moral. Vær glad du er kvitt henne. Du kan heller ikke ta eller tåle hva som helst bare for å få/ha en kvinne. Stå opp for deg selv. Anonymkode: 80498...f30 Men det er et faktum at jeg som en nå singel mann har omtrent 10 år lavere forventet levetid enn hvis jeg var i forhold eller gift. Ensomme menn topper omtrent alle kjipe statistikker i samfunnet, der er forskningen klokkeklar. Jeg har alltid visst at man aldri må ta beslutninger når man er emosjonelt ustabil, og alltid levd deretter, likevel har jeg prestert å kaste vekk et forhold uten å tenke meg om. Hun sto ikke boligløs da jeg kastet henne ut, hun dro bare til foreldrene hennes, så det var ikke verre enn det..... Hun sendte masse meldinger med masse kysse-emojis etter hun var flyttet ut og ville treffes for å prate om det, men jeg avslo henne. Anonymkode: e569f...49d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:36 #15 Skrevet mandag kl 09:36 Strigiformes skrev (1 time siden): Mange om beinet?...Menn er interessert i kvinner. Slik har det vært siden tidenes morgen. Det er ikke noe nytt. Regner med du bare trenger en kvinne? Husk at hun skal passe like godt til deg som du til henne. Ikke glem deg selv ❤️ Hun har gått videre. Prøv og gjør det du også for din egen skyld... Lykke til 🤞 Ja, jeg leter bare en kvinne, jeg er ikke polyamor. Men det er allerede svært vanskelig å finne, ettersom konkurransen om oppegående damer er beintøff. Anonymkode: e569f...49d
Strigiformes Skrevet mandag kl 10:35 #16 Skrevet mandag kl 10:35 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ja, jeg leter bare en kvinne, jeg er ikke polyamor. Men det er allerede svært vanskelig å finne, ettersom konkurransen om oppegående damer er beintøff. Anonymkode: e569f...49d Husk at hun skal passe like godt til deg, som du til henne 👆 Ser du det som en konkurranse så har du allerede tapt... Søk den dama som kan være din aller bestevenn i ett og alt. Har du det fokuset så tror jeg du har større sjanser for å lykkes. Finner du henne, så behandler du henne så bra at hun velger deg framfor alle andre... Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Tvi tvi 🤞 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:31 #17 Skrevet mandag kl 17:31 Er nok det beste for dere alle at du kastet henne ut. Stå opp for deg selv. Uavhengig av hvordan andre har behandlet deg før, er du mer verdt enn som så. Virker som hun bare brukte deg. Anonymkode: e4ef7...50b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:41 #18 Skrevet mandag kl 17:41 Strigiformes skrev (6 timer siden): Husk at hun skal passe like godt til deg, som du til henne 👆 Ser du det som en konkurranse så har du allerede tapt... Søk den dama som kan være din aller bestevenn i ett og alt. Har du det fokuset så tror jeg du har større sjanser for å lykkes. Finner du henne, så behandler du henne så bra at hun velger deg framfor alle andre... Det er det beste rådet jeg kan gi deg. Tvi tvi 🤞 Kan ikke svare for ts, men som jeg leser han, virket det som at dette forholdet ville han satse på og satte henne opp på en pidestall. Men prinsessa viste seg å være ei troll-kjerring. Forstår han godt også, det er ikke lett på dette kjøttmarkedet. Kjæresten min hadde vært singel i 12 år når vi kom sammen. Begge i slutten av 40 årene og han hadde egentlig gitt opp. Men så kom jeg valsende inn på lokalpuben og da var det gjort. Aldri sett fyren før, ikke typen jeg "så etter". Men gikk bra, veldig bra😍 Så ting kan skje når du minst venter det. Lykke til Anonymkode: 80498...f30
Strigiformes Skrevet mandag kl 19:00 #19 Skrevet mandag kl 19:00 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke svare for ts, men som jeg leser han, virket det som at dette forholdet ville han satse på og satte henne opp på en pidestall. Men prinsessa viste seg å være ei troll-kjerring. Forstår han godt også, det er ikke lett på dette kjøttmarkedet. Kjæresten min hadde vært singel i 12 år når vi kom sammen. Begge i slutten av 40 årene og han hadde egentlig gitt opp. Men så kom jeg valsende inn på lokalpuben og da var det gjort. Aldri sett fyren før, ikke typen jeg "så etter". Men gikk bra, veldig bra😍 Så ting kan skje når du minst venter det. Lykke til Anonymkode: 80498...f30 Det kan skje når man minst venter det. Helt sant 🥰 Å bli satt på en piddestall kan også være utrolig vondt...Det tror jeg ingen har godt av, eller at det kommer noe godt ut av... Tusen hjertelig takk for en nydelig solskinnshistorie ☀️ Endret mandag kl 19:00 av Strigiformes 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå