Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overhørte en samtale mellom to gutter (alder: godt voksne menn) : driter i hele musikken her. Er kun på festivalen for å se på disse flotte unge damene. Kuken står i været hele tiden. Hadde jeg bare kunne peiset på de alle sammen. 

Seriøst?

Er det kun DET mannfolk tenker på ?

Følte meg ukomfortabel og som et sexobjekt. Fikk bare lyst å reise hjem

Singel kvinne 27

Anonymkode: 02c87...332

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Ikke bare på festival heller, men over alt. Hele tiden. Sommeren er den beste tiden deres, når de unge, veltrente, pene går med lite klær.

De tar også snaps og sender til hverandre. "Fin utsikt i dag". 

Og de mennene som benekter at de gjør dette, har bare litt bedre sosiale antenner enn de andre - og er kanskje litt mer diskré. Menn glor, og første tanken er alltid "kunne jeg pult henne?". 

De kommenterer også puppene og kroppene til jenter i konfirmasjonsalder. Høyt, med flere til stede. Fordi slik er menn, må vite. De liker variasjon, og må få glo. Se på menyen.

Anonymkode: 4d910...bbb

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Overhørte en samtale mellom to gutter (alder: godt voksne menn) : driter i hele musikken her. Er kun på festivalen for å se på disse flotte unge damene. Kuken står i været hele tiden. Hadde jeg bare kunne peiset på de alle sammen. 

Seriøst?

Singel kvinne 27

Kan være du blir det i blant. Kanskje ikke.

Har jobbet i utelivet. Vet faktisk ikke antall ganger damer har gropet meg, klypt meg på rompa etc. etc. 

Noen er idioter i fylla. Noen er idioter edru.

Folk er forskjellige. Livet…

M40

Anonymkode: c8358...be5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og samtidig så lurer de på hvorfor stadig flere kvinner velger bort menn. 

Anonymkode: 3db25...755

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er DET de 2 mannfolka du hørte, tenker på… 🙄

Anonymkode: 3c359...876

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi at du hørte to menn snakke slik, betyr ikke at alle menn gjør det.

Men du må jo regne med å bli sett på når du beveger deg ute i offentligheten, både av menn og kvinner.

Anonymkode: 92898...a61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du ville fått det mye bedre om du hadde jobbet litt med deg selv, og ikke tatt deg så nær av enkeltpersoners dustete fyllesnakk. For det er så enkelt som at en beruset mann snakker ikke for alle menn. Hvis en sleivete kommentar ødelegger så mye for deg, så gjør du deg selv en gigantisk tjeneste om du lærer deg la slikt prelle av, eller enda bedre, slutte lytte til andres samtaler. 

Lær deg tenke at han var full og teit, og det eneste hans kommentar betyr er at han er en dust. Altså han, som enkeltperson er en dust. Og ikke døm alle menn for å være idiot bare fordi du tilfeldigvis overhørte en samtale... 

Anonymkode: 2dc93...46f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jobbe med meg selv ?

Fordi jeg syntes det var ekkelt å høre 50-60 åringer som kunne vært far og bestefar til jentene, sitter med erigert penis og eneste de tenker på er å knulle ? 

Bruker 1000-vis av penger på en festival og det er derfor de er der ? Ikke for å nyte musikk og folkelivet ?

Jeg er sikkert jævlig kjedelig og prippen jeg da.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jobbe med meg selv ?

Fordi jeg syntes det var ekkelt å høre 50-60 åringer som kunne vært far og bestefar til jentene, sitter med erigert penis og eneste de tenker på er å knulle ? 

Bruker 1000-vis av penger på en festival og det er derfor de er der ? Ikke for å nyte musikk og folkelivet ?

Men hvor festlig tror du det egentlig er at ei 50 år gammel dame tar balletak på deg når du er på jobb, og resten av hennes dritingse venninnegjeng bare ler?

Skal jeg da hyle ut hvor fæl kvinner er?

Hun var en dust. De du snakker om er noen duster. 

Livet blir fort tungt om man problematiserer ALT.

Anonymkode: c8358...be5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvsagt ikke. Hvorfor generalisere fra to duster til alle 4,5 milliarder menn? Er så lei av den møkka der. 

Anonymkode: 55bf9...f60

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsker at dette skjer! 

Anonymkode: d8967...de8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jobbe med meg selv ?

Hvis en sånn kommentar ødelegger hele festivalopplevelsen for deg, og du vurderer dra hjem, og du stiller spørsmål om alle menn tenker slik fordi du overhører en beruset mann, så ja, da bør du jobbe med deg selv. 

Det er helt greit å synes det er ekkelt høre en slik kommentar, og ja det er en upassende kommentarer. Det er ikke snakk om å være verken kjedelig eller prippen, men det er snakk om hva DU velger skal få ødelegge din festival. 99 % tenker ikke slik, og ville ikke kommet med slik kommentar, og det er greit lære seg la idiotiske kommentarer prelle av, og heller tenke at "jøss, det var en dust fyr". 

Jeg synes ikke noe om slike kommentarer, men jeg velger ikke bruke mer energi på det om jeg overhører slikt fra fremmede. Dersom folk oppfører seg som duster på en festival, så velger jeg heller trekke meg unna eller ignorere de, fremfor å la de ødelegge min kveld. 

Anonymkode: 2dc93...46f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg tror deg. Opplevde tilsvarende i sommer også på en festival.,  men også gjenganger på strand og byen.  Skjønner ikke at de ikke blir flaue av åpenlyst gloing og sikling., kunne likeså godt tatt ut pikken og visst hvor kåte de er. Patetisk ja. Og de skjønner ikke hvorfor damer og spesielt damer på egen alder ikke vil ha dem. 

Anonymkode: c1752...3d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst?

Singel kvinne 27

Det var det disse to tenkte på. 

Overfører du alltid andres meninger over på et helt kjønn?

Jeg hørte noen godt voksne damer som snakket om at de brukte botox, fillers, hudkrem, epilator og sminke for å beholde skjønnheten og ungdommen lengst mulig - "tenk å gå rundt med sinnarynke, kråketær og smale lepper! Hihihi". Er det kun DET damer tenker på? Følte meg ukomfortabel og som et objekt. 

Anonymkode: f14c5...120

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst?

Singel kvinne 27

Ting som aldri har skjedd. ☝️

Vinklingen var litt kreativ, men fortsatt bare 2/10 for et ganske halvhjertet og lite troverdig forsøk.

Anonymkode: 3029f...cf1

Skrevet

Seriøst?

Singel kvinne 27

Det korte svaret: JA
Det lange svaret: JA, menn har sex på topp 3 "tankeliste" til enhver tid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde det ikke vært for menn sin kåthet så hadde det knapt vært mennesker på jorda.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, du er kvinne!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det var det disse to tenkte på. 

Overfører du alltid andres meninger over på et helt kjønn?

Jeg hørte noen godt voksne damer som snakket om at de brukte botox, fillers, hudkrem, epilator og sminke for å beholde skjønnheten og ungdommen lengst mulig - "tenk å gå rundt med sinnarynke, kråketær og smale lepper! Hihihi". Er det kun DET damer tenker på? Følte meg ukomfortabel og som et objekt. 

Anonymkode: f14c5...120

Ikke alle menn nei, men begynner jo å lure. Jeg kikker også på menn, vurderer de på den ene og andre måten. Men snakker ikke høyt slik at alle hører og ikke kan misforstå hva som blir sagt heller. Jeg er ikke interessert i å knulle alle på festivalen heller, som inntrykket de ga. Dessuten går jeg bare etter menn på min egen alder, ikke de som kunne vært min far eller bestefar. Og det var vel poenget, at ENKELTE menn i 50-60 åra sikler på jenter fra 18 år og oppover. Nasty.

AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (35 minutter siden):

Hadde det ikke vært for menn sin kåthet så hadde det knapt vært mennesker på jorda.

Nåja, kvinner er vel like kåte 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...