AnonymBruker Skrevet 3. august #1 Skrevet 3. august Noen ideer til reise i vinterferien, er ca siste uka i februar. Helst ikke mer enn 7-10 dager, så ikke for langt bort. Har vært i Marokko, Kanariøyene og Emiratene på den tiden før, alle helt fine værmessig. Men vil gjerne prøve noe nytt. Har såvidt tenkt på Jordan, Oman, Malta eller cruise i sørlige Middelhavet. Eller cruise i Karibien slo meg mens jeg skriver dette?! Noen ideer? Reiser med barn på 5 og 7. Anonymkode: 8d8dd...4b0
AnonymBruker Skrevet 3. august #3 Skrevet 3. august Været er kanskje ikke det beste i Caribien da? Ellers er jo Maldivene bra, Dubai, Thailand etc. Anonymkode: a1b94...335
AnonymBruker Skrevet 3. august #4 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Østerdalen 😀 Anonymkode: 1d88a...ea8 Trenger ikke full sommer 🌞 men litt varmere enn Østerdalen, og iallefall ikke snø! AnonymBruker skrev (4 timer siden): Været er kanskje ikke det beste i Caribien da? Ellers er jo Maldivene bra, Dubai, Thailand etc. Anonymkode: a1b94...335 Men når er cruise i Karibien bra da? Er jo orkansesong mellom ca juni - oktober? Føler Thailand er for langt for så kort ferie? Spesielt med barn. Dubai har jeg vært før i februar, bra det. Men vil helst ha noe nytt.... Anonymkode: 8d8dd...4b0
AnonymBruker Skrevet 3. august #5 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen ideer til reise i vinterferien, er ca siste uka i februar. Helst ikke mer enn 7-10 dager, så ikke for langt bort. Har vært i Marokko, Kanariøyene og Emiratene på den tiden før, alle helt fine værmessig. Men vil gjerne prøve noe nytt. Har såvidt tenkt på Jordan, Oman, Malta eller cruise i sørlige Middelhavet. Eller cruise i Karibien slo meg mens jeg skriver dette?! Noen ideer? Reiser med barn på 5 og 7. Anonymkode: 8d8dd...4b0 Malta og Middelhavet er nok ikke varmt nok i februar. Når har 7-åringen vinterferie, er det i uke 9? Cruise i Karibien er nok fint da, men ganske lang reise. Hvis dere skal ha syvdagers cruise går det akkurat på vinterferieuken + helg i hver ende. Anonymkode: ae9a7...0b4
AnonymBruker Skrevet 3. august #6 Skrevet 3. august Gambia eller Kapp Verde. Får dere til ti dager, er Thailand med direktefly innafor. Anonymkode: 8d0c8...6e6
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når er cruise i Karibien bra da? Er jo orkansesong mellom ca juni - oktober? Været i Karibien er på sitt beste Desember -April 😊 Det kan være dårlig vær der som alle andre steder den perioden, men det er da det er høysesong. Har vært der både i februar og mars og hadde fint vær. Hva med Egypt? Anonymkode: 8b97e...518 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august Det er fint i Florida i februar Anonymkode: 7f99b...e75
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august Karibien er oftest fint i februar Anonymkode: c8b44...202
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Oman er fantastisk og blir dessverre sjeldent skrevet om. Anonymkode: 100dd...a90
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 18.33): Været i Karibien er på sitt beste Desember -April 😊 Det kan være dårlig vær der som alle andre steder den perioden, men det er da det er høysesong. Har vært der både i februar og mars og hadde fint vær. Hva med Egypt? Anonymkode: 8b97e...518 Fraråder virkelig Egypt. Ikke pga været, men pga egyptiske menn. Middelhavet er neppe varmt nok i februar, det inkluderer Malta. Hvis dere klarer å få til 10 dager ville jeg heller dratt til Thailand. Evt Florida. Eller Kapp Verde. Men minimum er Kanariøyene (ikke nødvendigvis så varmt, der heller, men det har dere jo prøvd). Anonymkode: 9f680...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå