Gå til innhold

Hvor kan jeg møte eldre lesbiske kvinner (35+)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 22 år gammel jente som er nysgjerrig på å utforske et forhold med en eldre kvinne – både romantisk og seksuelt. Jeg tiltrekkes av kvinner som er 35 år eller eldre, men synes det er vanskelig å finne noen å komme i kontakt med.

Jeg bor i en liten kommune hvor det verken finnes skeive møteplasser eller barer, og på datingapper har jeg ikke hatt særlig hell – det virker som målgruppen min ikke er så synlig der.

Er det noen som har tips til hvor eller hvordan jeg kan møte eldre skeive kvinner som kunne være interessert i en yngre kvinne som meg?

Anonymkode: f9477...6c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta noen helgeturer til de nærmeste større byene?

Du søker riktignok en minoritet i en minoritet, så jeg ville nok trodd at apper er beste mulighet. Altså lesbiske kvinner i sin beste alder som ønsker seg en ung kvinne. Det kan jo være at de er etablert og vært i Danmark for å få barn også videre.

Anonymkode: b403c...619

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med å ta noen helgeturer til de nærmeste større byene?

Du søker riktignok en minoritet i en minoritet, så jeg ville nok trodd at apper er beste mulighet. Altså lesbiske kvinner i sin beste alder som ønsker seg en ung kvinne. Det kan jo være at de er etablert og vært i Danmark for å få barn også videre.

Anonymkode: b403c...619

Er det noen bedre mulighet for å få barn i Danmark enn i Norge om man er lesbisk..?

Anonymkode: 523b3...c30

AnonymBruker
Skrevet

Dra til Oslo på besøk?

Anonymkode: 576ff...47b

AnonymBruker
Skrevet

Eldre?

Anonymkode: 0cc51...b80

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare en litt klønete formulering. TS mener nok bare kvinner som er en del eldre enn seg selv.

Anonymkode: ac8be...884

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sikkert bare en litt klønete formulering. TS mener nok bare kvinner som er en del eldre enn seg selv.

Anonymkode: ac8be...884

Ja, beklager dårlig formulering.

TS

Anonymkode: f9477...6c3

AnonymBruker
Skrevet

London pub i Oslo?

Anonymkode: c5b26...350

AnonymBruker
Skrevet

NAV?

Anonymkode: dfb47...856

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro de fleste på 35+ år velger å begrense søket sitt til 25-50 år eller 30-40 eller noe slik at du faller utenfor søket og ikke får noen matcher. Ikke sikkert de synes 22 er for ungt likevel hvis kjemien er den rette, men det framstår kanskje litt feil og kan skremme bort andre potensielle kandidater å gå for langt ned. 

Jeg har vært i to forhold med stor aldersforskjell før og syns ikke alder burde stå i veien hvis man møter den rette og begge er voksne og i stand til å ta egne valg. Så sånn sett kunne jeg valgt målgruppe 20 til 75 eller noe selv om jeg selv befinner meg sånn ca midt i mellom. Men jeg hadde nok heller valgt 35-65 eller noe for ikke å skremme noen. 22 hadde vært ok hvis vi møttes naturlig og fant hverandre, men jeg leter ikke etter en 22-åring. Og heller ikke etter en 75-åring. Forhold med stor aldersforskjell kan gå bra, men det er jo en ekstra utfordring. Et lite ekstra handicap som i enkelte situasjoner kan føles ganske stort. 

Poenget mitt er vel egentlig - jeg tror ikke nettdating er veien å gå. 

Anonymkode: 814f6...714

Skrevet

Call me baby 😎 Eller gå ut på Salt eller på tilstelninger for skeive som tiltrekker Kim Friele generasjon og yngre. 🤞 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...